{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Træning - udstrækning? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley
Jeg er for nyligt begyndt at træne igen, sådan hjemme øvelser som mavebøjninger, rygbøjninger, squats og armbøjninger.

Jeg kender øvelserne men jeg tænkte på - hvad med udstrækning?
Sidste gang jeg var i en træningsperiode havde jeg ingen metoder efter mavebøjninger og endte med at få nogle krampe lignende smerter i maven. Ikke kraftigt, men jeg kunne mærke dem. Om det var af noget andet ved jeg ikke, men kan forestille mig at det var fordi jeg brugte mine muskler og ikke fik strukket dem ud igen smiley

Så jeg tænkte, har I nogle gode udstrækningsøvelser? Jeg er åbne for alle bud!
Også et andet spørgsmål - når jeg laver sådanne øvelser, skal jeg så holde nogle dage hvor jeg ikke laver øvelserne? Så kroppen får ro? smiley

Tak på forhånd!


Kommentarer på:  Træning - udstrækning?
  • #1   24. jul 2014 Med hensyn til udstræk - jeg mener at have læst, at det er en dum idé, at lave udstræk efter et styrketræningspas - det er vist kun smart efter cardio. Dog er udstrækning altså ikke noget man behøver, men det hjælper lidt på smidigheden.

    Og med hensyn til, om du skal lave pause. Det kommer an på hvor mange du tager, og om du har vægt på. Hvis lave mange gentagelser, og evt. har lidt vægt på, så ville jeg nok tage en dag ind imellem, hvor jeg lavede noget andet - såsom en løbetur smiley


Kommentér på:
Træning - udstrækning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce