{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Drømmen om at udgive en bog - realistisk? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en drøm og et mål om at udgive en bog før jeg bliver 20 år (dvs. senest til juni i 2016 vil jeg gerne kunne stå med en underskrevet kontrakt med et forlag) smiley

Men er det overhovedet realistisk? Jeg ved at processen er lang og hård, men også at det kan lade sig gøre at udgive (i hvert fald for forfattere smiley )...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmen om at udgive en bog - realistisk?
  • #1   30. jul 2014 Har du nogen idéer om hvad du vil skrive om?
    Tror ikke det er urealistisk hvis du virkelig gerne vil det. Men synes hellere du skal tage dig den tid det tager end at skulle have udgivet den inden du bliver 20 smiley


  • #3   30. jul 2014 Uha hvilken genre? Jeg læser mange gode bøger og har gjort det hele mit liv. Derfor vil jeg med glæde være en af dem, som læser den igennem, også fordi, at jeg rimelig god erfaring med hvordan tingene skal stilles op osv:-) Alle mine lærer samt familie har sagt, at de synes jeg skulle blive forfatter, fordi jeg selv har skrevet mange lange noveller og romaner i hånden (længde mæssig, dog slf aldrig udgivet).

    Så jeg vil med glæde hjælpe til smiley


  • #4   30. jul 2014 LineKlærke: Jeg har en grundlæggende idé. Den skal "bare" formuleres på skrift smiley

    Rynkedellen og Nullerkuglen: Det har jeg også tænkt på. Der kommer altid masser af småfejl, når man skriver, og det er også dejligt at få nogle andres øjne og holdninger på, så resultatet kan blive så godt som muligt smiley

    Min engel: Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvilken genre den kommer til at gå ind under. Den bliver ret realistisk men et lille snert af noget overnaturligt smiley


  • #5   30. jul 2014 Det lyder vildt spændene!:-) Jeg vil vildt gerne læse den når du er færdig, og give inputs. Når du så bliver rigtig forfatter osv, så husk og tænk, at småfejl kan forekomme, og derfor har man hjælpere til at rette stavefejl, komma osv. (Er der nogen der har). Så bare klø på!:D

  • #6   30. jul 2014 Tak! smiley Jeg skal nok have dig i tankerne, når jeg når så langt smiley

  • #7   30. jul 2014 Det lyder godt:-)

  • #8   31. jul 2014 Det er da ikke urealistisk nej, men synes det er synd at sætte en deadline på, en bog er færdig når den er færdig, ikke når du lige fylder 20 smiley

Kommentér på:
Drømmen om at udgive en bog - realistisk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce