{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.038 visninger | Oprettet:

Rødt til blond hår? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har nu i mange, mange år haft rødt/orange/kobber hår, prøvede kort at have lilla/violet hår og sådan mahogni brunt, men besluttede mig så for at gro min egne hårfarve ud igen. Det holdt dog kun til jeg skulle blive student, og jeg måtte et smut til frisøren og få trukket hårfarven ud, og fik (igen, igen) farvet mit hår kobber farvet smiley
Meeeen, nu vil jeg gerne have der skal ske noget nyt igen, og jeg overvejer at få mit hår blond, eller bare tilbage til min egne hårfarve. Og så alligevel, jeg bliver rost meget for mit kobberfarvede hår, det er bare så sindsygt svært at holde! smiley

Som mit hår er nu er der jo kobberfarvede pigmenter i, men det blev farvet sådan hos frisøren at "nuancen" er det samme, altså så den ikke er mørkere eller lysere end min normale hårfarve. Hvordan kan jeg få de røde pigmenter lidt ud, og få en blond farve tænker jeg så! smiley


Her er min rigtige hårfarve (jeg er den med lyst hår).
(link fjernet)

Her er den farve jeg har nu:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10362810_10204434667371577_2965036406296808801_o.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rødt til blond hår?
  • #1   30. jul 2014 Sådan ser min nuværende hårfarve i øvrigt ud lige når det bliver farvet, som i kan se er der meget rød/kobber i, og jeg ved ikke hvordan jeg får det ud smiley
    http://i61.tinypic.com/k96kon.jpg


  • #2   30. jul 2014 Lyse striber er den eneste vej frem:-) for hver gang du får lyse striber i, skal der helst gå 1-2 mdr før du får igen. Også køb sådan noget silver shampoo. Kan købes i matas.(du skal tage den mørkeste lilla). Den trækker nemlig orange og gule nuancer ud af håret:-)

  • #3   30. jul 2014 Jeg tror også jeg må gå vejen frem med striber, selvom jeg havde overvejet en fuld afblegning eller affarvning, og så silver shampoo. Ville man måske kunne bruge revlons nutri color creme i platin blond? Den er jo ret lilla.

  • #4   31. jul 2014 Jeg ville købe den silver shampoo jeg har, det er den mest kraftige af dem:-) Afblegning KAN du ikke. Dit har vil blive pis gul/orange (en blanding af disse farver), og den farve ønsker igen i HELE håret:s Derfor gør man det med striber, for at det ikke kommer til at se dumt ud, og fordi dit hår skal slappe af. Hvis du farver dit hår på en gang, SKAL du lade dit hår vente mindst 2 mdr med at blive farvet igen, og det vil tage uendelig lang tid at få det lyst, da dit hår vil falde af hvis du farver det mere end hver 2 måned. Derfor striber smiley

Kommentér på:
Rødt til blond hår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce