{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Hvad kunne jeg få for Pablo Montoya? {{forumTopicSubject}}

Altså han skal ikke sælges før om nogle år... men det er alligevel interessant at følge udviklingen xD

navn: Pablo Montoya
født: 1999
højde: 170 cm
race: Trakehner (i hvert fald brændemærket)
far: Pablo Van Berkenbroeck (hingst fra et stort spring-stutteri i Tyskland)
morfar: Bonheur

dressur: har vundet til og med LB3 og skal ud og starte LA her til januar til C-stævne (det var planen i hvert fald)
vi træner lige nu kontragalop på lige og buet spor samt changementer og travers
spring: han spring LC til stævner, men går LB her hjemme i vores lille ridehus på 20x40 meter... han har i sommers gået en lille MB-bane (120-130 cm)
og han har på enkeltspring sprunget 140 cm (på en okse), med god plads under (:
han er blevet spået en fremtid omkring M-klasserne i spring, så 130 er ikke urealistisk... hans eneste problem er at han lidt en bangebuks, men det er på bare et år blevet meget bedre - i starten stoppede han ved hvert spring for lige at kigge på det, før han sprang det, nu har jeg sprunget vandgrav på ham, hvor han kun skulle have to forsøg!! og han kigger ikke længere på bølgeplanker og farver (:

På stald og fold er han super sød, og ødelægger ikke sine dækner, og han er sød at strigle, sadle osv...

så han er helt sikkert en hest med muligheder - som jeg håber at kunne udnytte her de næste par år xD

Men hvad tror i jeg kunne få? kig evt profil og videoklip, selv om jeg ikke har noget tidsvarende i dressuren, og spring er lidt dårlig kvalitet - men kig alligevel smiley


Kommentarer på:  Hvad kunne jeg få for Pablo Montoya?
Kommentér på:
Hvad kunne jeg få for Pablo Montoya?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce