{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

MEGET dyr hestegodbid!!! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvordan jeg skal starte, for det er så meget en komisk historie at jeg sidder og små griner stadig.. hee... smiley
Her den anden dag skulle min søster til undervisning og jeg skulle med ned og træne lidt mens.. jeg skulle lige have fri fra arbejde, og så skulle vi kører med det samme jeg kom, så hestene stod klar til jeg kom og alt var pakket.. smiley Meeen.. Min søster ringer så til mig på jobbet og siger at de har måtte aflyse undervisningen, for dyrelægen kom til min søsters hest, hun begyndte at græde og jeg sagde at vi ses om lidt Ida.. ved selv hvordan det er når ens kære er syg. Da jeg kom hjem gik jeg ud i stalden hvor min mor og Ida var og ventede på dyrelægen kom.. min mor fortalte så at Ida kyssede ham på mulen og han tog overlæben op som de nu gør nogen gange.. smiley Og de så en "byld" agtig under overlæben... Så det skulle dyrelægen lige se på..

Dyrelægen kom og hun kiggede og kiggede og kiggede, men hun kunne ikke se noget. min mor blev lidt stille.. Hun kiggede igen, men der var altså ikke noget at se!! Min mor blev pludselig stille i nogle sek. og så udbrød hun i latter........ Virkelig..... smiley hun Sagde hun havde haft givet ham en gobid, ..
Og det var så den der havde sat sig op under overlæben godt med savl.. smiley
Jeg har aldig oplevet noget ligne... Tænk at få dyrelægen ud for faktisk ingen ting.. hehe.. NEEJJ.. smiley


Mutti, kig efter en anden gang enden du ringer , det meget dyrt... he!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET dyr hestegodbid!!!
  • #1   26. feb 2010 åhh men dejligt og hører der ikke er nogen der "sparer" dyrlægen væk :0)

    hyggelig lille historie ;0)


  • #2   26. feb 2010 jah tak.. Dyr guffer..!!!! Skøre pony.. smiley Ved ikke om det var for at slippe for undervisning han havde gjort det. smiley

  • #3   26. feb 2010 tihi.. sjov historie... jeg har næsten gjort det samme... Jeg havde en dag sadlet op og rede ned mod vores ridebane, og det gik altsammen fint... men efter opvarmningen, begyndte han og drille, ryste påhovedet og ville ikke samarbejdet overhovedet.. og til sidst opgav jeg, og red hjem... Og da jeg skal tage hans hovedtøj af, kan jeg se en bule i kinden, og jeg stak fingeren ind i munden på han og kunne mærke en bule og se noget orange/hudfarvet noget der inde... Men WUPTI så røg der et stykke gulerod ud fra kinden... Det var den gulerod han havde fået da jeg "klikkede" ham for at stå pænt, da jeg steg op...

    Så klikkertræning kan både være godt og skidt...

    Men helt klart en sjov historie... og hellere ringe ti gange for meget, end en gang for lidt...


  • #4   26. feb 2010 hehe... for helvde hvor ka de drille.. smiley
    Heste, de er klogere end man tror.. smiley


  • #5   27. feb 2010 Ha Ha Ha Nøj en dyr godbid. smiley
    Men synes det er fantastisk at høre, at der blev tilkaldt dyrlæge så hurtigt. smiley Dejligt at nogle bekymrer sig så meget for deres hest. smiley


Kommentér på:
MEGET dyr hestegodbid!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce