{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

TiLLYKKE michael (L) {{forumTopicSubject}}

jeg ved mange ikke bryger sig om jeg nogle gange skriver de lange indlæg? men det her er altså en fan gruppe for michael og jeg mindes bare ved ham og mange af hans fantastisk bedrifter! hvis ikke du gider og læse eller synes om det, klik videre og lad vær' at kommenter'! (-: dette er til michael ...

29. august 2010! 52 år?
tillykke michael, sikke tiden går /';

- allerede over et år siden du forlod os, du forlod mig grædefærdig.. jeg gider ikke lave lange indlæg om hvor dåårligt jeg har det og hvor rådent mit liv er og har været det sidste stykke tid, det vil jeg spare jer får, men gud hvor er det ikke det samme uden michael.. dengang man kunne gå og tænke hver dag: "kan vide hvad michael mon laver nu?" det er trist at vide at jeg altid ved det nu /;
jeg er glad for der stadig bliver udgivet album, jeg vil ikke og har ikke på noget tidspunkt glemt dig! du var og er en skytsengel.. du gør et fantastisk job i mit liv. du holder det igang, gør det spændene, mens du tilføjer noget helt unikt! du deler dit talent med mig og det er utroligt så dygtig du er (-: jeg beundre dig, jeg beundre din musik, din værremåde.. jeg har været og vil være der for dig hele vejen igennem. du kan regne med mig som en slags beskytter og kæmper.. selvom du ikke kender til min ekstistens kender jeg mere end alt til din! (: jeg elsker dig og du vil altid havde den største del af mit hjerte.. tænk at man kan blive så glad og holde så meget af en mand, man ikke kender.. - men det er nu bevist! michael jeg kan ikke undvære dig! jeg er afhænging af dig, din musik, dit ansigt, din stemme.... alt ved dig er gennemført, dine sange er smukke, dit hjerte er af guld (-: du må havde været verdens bedste ven.. jeg har det såå dårligt med jeg aldrig kunne være der for dig irl.. møde dig, se dig? røre dig? kramme dig? bare se dig ville være stort..
du er virkelig mit største idol. du er en stor del af mit liv, en kæmpe inspiration... vi betaler allerede til mange fonder og hjælper børn og voksne igennem kraft til bedre udstyr.. men selv bruger jeg omkring halvdelen af mine lommepenge hver måned til at støtte dyr og børn.. (:
og jeg har det super godt med det.. du er fantastisk og jeg håber du har det godt,, at du nyder eller har nydt din fødselsdag.. jeg vil altid være der honey :))


Kommentarer på:  TiLLYKKE michael (L)
Kommentér på:
TiLLYKKE michael (L)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce