{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Lidt spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Ja altså, nu har jeg haft en badering om maven i noget tid, og nu er jeg blevet lovet en iphone hvis jeg taber mig.
Problemet er bare at jeg ikke kan løbe da jeg har et meget ømt knæ der hæver op hvis jeg løber.
Min mor har sagt at hun holder øje med om jeg sulter mig, men hvordan kan jeg forsikre hende om at det gør jeg ikke?

I løbet af en dag drikker jeg heller ikke særlig meget, vi snakker knap en halv liter men jeg skal hele tiden på toilettet. Er det normalt?

Jeg er begyndt at skrive kostdagbog da man så ikke vil spise noget usundt,for det skal der i, men alle folk går virkelig og lokker mig med kage og sodavand, faktisk også min egen far!
Hvordan kan jeg få folk til at forståjeg ikke skal have uden at såre dem, og uden at røbe at jeg ikke lige er den slankeste, for jeg er virkelig ikke altid glad for det?

Og sidst, er der andet end at løbe og lave styrkeøvelser der er sundt? Jeg cykler i skole og hjem, med 6 kilometer frem og 6 tilbage. Så cykler jeg ud til hestene og er ponyfræser( Løber med små børn) en gang i ugen?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lidt spørgsmål?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce