{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Jagt i sommerferien eller lige inden hvor? :-) {{forumTopicSubject}}

hej dejlige jagt mennesker smiley
Ville høre om der er et sted der bliver holdt jagt i sommerferien eller lige inden smiley
Jeg ved jydsk holder en lidt inden, og jeg håber jeg får lov af de gamle og komme med. Men jeg har en veninde der gerne vil prøve det og det er jo ikke lige jydsk hun skal med på så smiley
Så er der nogen der kender en god jagt her inden for de næste par måneder? smiley
Knus Stine<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jagt i sommerferien eller lige inden hvor? :-)
  • #1   19. jun 2012 Der er distrekt 11/13 men de holder ikke ret mange også kan jeg ikke finde flere der holder jagter nemlig smiley
    Hun har redet en jagt før i gjern på hendes gamle pony. Men det er ikke rigtig noget værd der ude - det er begynder jagter! :-
    Men ja det er det. Jeg vil ikke lade hende starte til jydsk, og slet ikke fordi det er på min pony hun skal ride og jeg skal ride hendes og hendes pony hopper ikke hver gang! smiley

• #2   22. jun 2012 Stine : For at ride i Jysk, skal man så ikke være inviteret og er det ikke kun til hest man kan ride med der ? På nær når de få gange, de inviterer ponyryttere med......

• #3   16. jul 2012 Jo det skal man! Jeg har været med til jydsk jagter og kan ride dem jeg nu tør ride! Men de er lidt voldsomme ja, så ikke så pony egnet smiley

Kommentér på:
Jagt i sommerferien eller lige inden hvor? :-)

Annonce