{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ileo-sacral/korsledsskader
  • #2   8. okt 2012 Min hoppe har knogleforandringer i korsleddet smiley Så ved hvordan du har det.. Jeg skal til tjek med min om 2 uger og har det ikke hjulpet får hun en omgang mere og hjælper den ikke så bliver hun ikke ridehest igen smiley

  • #3   8. okt 2012 Det kommer meget an på hvilken skade - har din dyrlæge ikke fortalt dig det?

    En skide god idé er at få en osteopat ud som kan løsne muskulaturen i ryg mm. så det ikke napper i korsleddet. Derudover vil jeg sige ro i det omfang det er muligt (hesten skal gå på fold...) og giv gerne Arnica D6 hvis det er betændelse, som min har haft.


  • #4   9. okt 2012 tjek lige hende her: http://www.hesteakupunktur.dk/
    jeg har selv rettede det på den hest jeg rider, og den var rengående bag efter, de skal dog have flere behandlinger., da musklerne også tit har forskubbet sig nogel mm. også kan det sagten falde tilbage igen. men pt er hun kun uren på 10 m volter.


  • #5   9. okt 2012 Jeg har netop haft min hest på hestehospital (højgaard) pga. halthed venstre bag. udover en lille gaffebåndsskade, var der knogle forandringer i korsleddet, og degenerering af de transversale led (også omkring korsled).

    Det lyder slemt, men hesten skal bare på sygefold i 14 dage, og har fået sprøjtet kortisol og traumeel ind i leddene. Om 14 dage skal vi påbegynde genoptræning.

    Prognose: hesten vil højst sandsynligvis kunne fortsætte med det som den var igang med: dressur uddannelse iht den klassisk/akademiske ridekunst. Springhest bliver han ikke, hvilket ikke gør mig spor når det ikke er det vi gør i smiley


  • #6   10. okt 2012 Jeg overvejer om back on track måske kunne hjælpe? Ingen erfaring fra det(ileo-sacrale skader) selv, men bare en ide, da BOT tit har en god effekt smiley

Kommentér på:
ileo-sacral/korsledsskader

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce