Forår.. Og nu vil pony ikke jordtræne mere? {{forumTopicSubject}}
Okay, jeg er kommet ind i en lidt underlig periode med min pony :P!
Sagen er den at efter han er kommet sig oven på kulden og har smidt pelsen, gider han ikke at lave jordtræning mere? Han følger ikke heste mig uden grime, gider ikke rigtigt at longeres, luller væk hvis han ser snittet til det, og er i det heletaget dybt demotiverende. Medmindre vi træner tricks - så er han helt med på den, og fremviser spanskeskridt og nejekunster til den helt store guldmedalje - ride vil han også gerne, lige så snart man sidder på ryggen af ham tænder han gladeligt op og spadserer koncentreret afsted - altefter hvad der er behov for self. :P!
Jeg undrer mig lidt over om det kan være fordi han keder sig? Men jeg har prøvet stortset alt, agility, løslongering, synkron-løb, løsspring, tillidsøvelser, han gider ikke.
Tænkte om der måske var nogen der har oplevet noget lignene, eller om der var nogen der kunne komme med nogen råd til hvordan man får pony motiveret til at deltage aktivt - evt. med nogen nye lege?
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 71 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.310
aug 2007
aug 2007
Krydser bare fingre for at han finder lysten på et andet tidspunkt så, og så må vi finde nogen nye tricks at lære ham :3
aug 2007
aug 2007
Han har ændret sig ekstremt meget siden jeg købte ham, så ved stadig ikke helt hvad jeg kan forvente fra hans side - i vinter halvåret manglede han dog en hel del energi, modsat efteråret hvor han næsten var en bombe at ride på, på trods af at han var tynd i den periode(øvøv :c!).. Så ja, måske han også bare ændrer sig med årstiderne :P!
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 27
Forår.. Og nu vil pony ikke jordtræne mere?