{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pels-protest til Roskilde Dyrskue
  • #2   21. maj 2013 Alle må uanset alder smiley

• #4   21. maj 2013 Jeg har gjort det de sidste par år, der har langt de fleste folk været rigtig flinke og positive. Dansk Minkavl er selvfølgelig nogle sure idioter (surprise de lever af at dræbe). Men dem sender du bare over til Regitze, så tager hun sig kærligt af dem smiley

• #5   21. maj 2013 Jeps, hvis nogen er sure så send dem over til mig, Kopenhagen Fur elsker mig smiley

• #7   21. maj 2013 Jeg har desværre ikke mulighed for at arrangere noget fredag/lørdag pga hestepasning, og det er umiddelbart mig der står for eventet, men hvis vi i Dyrenes Alliance finder andre der kan stå for det de andre dage, er det også muligt.

• #8   21. maj 2013 Lykke du kan sagtens lave event Lørdag, hvis du bare sørger for at have materialerne med smiley

• #9   22. maj 2013 Kan være jeg kommer derover, men skal desværre nok stå på stand.

OG er lidt kritisk overfor jeres holdning med at dansk minkavl er nogle sure idioter, går i klasse med flere af dem (dog på en anden linje) og de er altså ganske flinke mennesker...!

• #11   22. maj 2013 Kirstine M, det er ikke for at generalisere, der er sikkert nogle af dem, som fremstår som helt flinke mennesker. Nu er det bare fordi, at vi efterhånden har mødt en del af dem til protester og demonstrationer, og de har generelt ikke andre argumenter mod os, end at vi er nogle "skide aktivister," og de bliver utroligt sure, hvis man prøver at tage en saglig diskussion op. Selv hvis man kommer med fine argumenter for sin side, bliver man oftest bare mødt af dem med grimme ord.

Fx har Dansk Pelsdyravlerforening tidligere udtalt, at ALLE der arbejder for Anima er tildligere straffet, blandt andet for brændstiftelse. Jeg har en 100% ren straffeattest, som masser af andre dyrerettighedsfolk, men hos Dansk Pelsdyravlerforening og Kopenhagen Fur, bliver man stemplet som storforbryder, hvis man har noget som helst at gøre med Anima eller Dyrenes Alliance.

• #12   22. maj 2013 Kirstine: Well dem, der kom over til mig sidste år og gik amok på mig, VAR nogle sure idioter. Og risikoen for at det nok er de samme mennesker igen, er jo nok ret stor smiley

• #13   22. maj 2013 Måske strategien skal være at sprede os lidt rundt på dyrskuepladsen og dele flyers til folk man møder, samt ligge dem ved borde-bænke sæt og sådan. Jeg har personligt ikke noget imod at møde sure minkavlere, men hvis nogen føler sig utrygge omkring det, skal det ikke afholde dem fra at dele flyers ud, på afstand af Kopenhagen Furs stand smiley

• #15   22. maj 2013 God idé smiley

• #16   22. maj 2013 Jeg er helt sikker på at der findes sure avlere, for det er jo deres "levebrød" der bliver arbejdet for at tage fra dem. Synes bare at alle skal passe på med at generalisere smiley Jeg kan iøvrigt sige at jeg studere PBA i jordbrugsvirksomhed på Dalum landbrugsskole, dog med planter som speciale.

• #17   24. maj 2013 Jeg studerer Animal Science på KU, og har mødt pelsdyravlere i forbindelse med mit studie. Mit indtryk er, at selvom man stiller dem saglige spørgsmål, går de med det samme i defensiven, og er meget lukkede omkring det hele. Og her taler jeg ikke spørgsmål som: "hvordan kan i forsvare uetisk opdræt af pelsdyr?" som jo klart ville gøre dem sure, nej jeg taler spørgsmål som "hvordan vurderer i fremtiden for pelsdyropdræt, når store lande som Holland og Storbrittanien har valgt at udfase det?" Synes generelt ikke de er så venlige at snakke med, men jeg har måske bare stødt på de forkerte smiley

• #19   24. maj 2013 Tror ærligt talt de er sure, fordi de er bange. JA, Danmark tjener flere og flere penge på pelsdyravl, men deres marked er næsten udelukkende i Asien. De kan se flere og flere europæiske lande udfaser pelsdyropdræt. De risikerer der kommer et reelt EU forbud en dag. De går i defensiven, fordi de er vildt bange for negativ omtale, og de eventuelle konsekvenser af det.

Kommentér på:
Pels-protest til Roskilde Dyrskue

Annonce