{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye billeder!
  • #1   25. sep 2013 Mange fine billeder og du er selvfølgelig en rigtig køn pige smiley

    (link fjernet) Flotte poses der spænder godt overens, ville dog godt have set mere hals fra jer begge, da I ellers kommer til at se lidt korte ud. Mere hals = mere attitude. Og så tror jeg at s/h vil klæde det rigtig godt.

    (link fjernet) Det her er også rigtig godt fanget, og en flot historie bag. Havde jeg været fotograf havde jeg måske valgt en lidt mere skrå vinkel, så man fik lidt mere af jeres arme med, så de ik kom til at blive så små og undseelige i billedet, hvorefter proportionerne bliver lidt mærkelige. Men en rigtig god idé smiley

    Til billederne der er taget af BMfoto, der vil jeg anbefale dig i en pose der går fra hoften og op, at du støtter på det ben der er væk fra fotografen, og så bøje det ben der er mod fotografen, ligesom du gør på dette: (link fjernet) , men bare hvor du bytter ben. Og så svaj RIGTIG meget i ryggen, strut med numsen, ned med skuldrene og spænd i mavemusklerne. På den måde får du en slankere og mere fit silhuet og kroppen får samtidig en meget pæn timeglasform.

    (link fjernet) & (link fjernet) flotte poses og flot attitude. Dit hår er klæder virkelig billederne.

    Billederne af Frank Kristiansen synes jeg generelt er flotte. Du har et fangende blik, pæne poses - og et virkelig flot smil by the way! - og vinklerne klæder dig godt. smiley

    (link fjernet) Det her billede synes jeg er vildt godt!


  • #3   25. sep 2013 Anna-Sophie: tusinde tak for din feedback! Jeg er ikke helt tilfreds med billederne med Bmfoto, men pludseligt begyndte det at regne og så måtte vi stoppe inden vi var gået igang.

    Rynke du kan selv være lækker


  • #4   25. sep 2013 Velbekomme smiley
    Ja der er ind i mellem de shoots hvor det hele bare kikser lidt smiley Det er ærgerligt, men så må man jo bare lære af dem og prøve igen smiley


  • #6   26. sep 2013 Line: Det er faktisk for at få bedre selvtillid. Ikke for noget som helst andet smiley

  • #8   26. sep 2013 Tja.. det virker for mig, og synes selv mange af resultaterne er gode.. Men kan godt se hvad du mener smiley

Kommentér på:
Nye billeder!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce