{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Pigen der ikke kunne tåle heste. {{forumTopicSubject}}

Heej.
Nu vil jeg lige fortælle en histoire om en pige der fik afvide at hun ikke kunne tåle heste, historien er sand.

Denne pige hedder Mary, og bor i England. hendes folældre ejer/ejede et kæmpe stutteri, og pigen konkurerrede på landsplan, på mange af hendes fars heste. Mary lavede ikke andet end at være ved hestene.
Det var hendes liv.
Men mary fik pludselig kløre, og hun fik mere og mere. men viste det ikke til hendes mor og far. men der gik ikke længe før hendes forældre fandt ud af, at der var noget galt, så de ringede til lægen. Mary fik taget nogle blod præver. og da forældrene endelig fik svaret og Mary fik det afvide, gik hendes verden i 1000 stykker. hun lukkede sig inde på sig værelse og nægtede at spise.
forældrene kunne ikke gøre noget, men de gave hende mad, og håbede på hun ville komme ud.
Hendes allagi over for heste, var så slem at hun slet ikke kunne være i nærheden af heste.
Mary sider 2 år, ja 2 år, på sit værelse. før hun kommer ud. og begynder først der at snakke med sine forældre om det.

-Den da i dag, går Mary stadig til pykolo(Staves) og sidder for det meste i et lille rum uden noget.
og som hun selv siger ''Jeg venter bare på at jeg skal dø''

<i>Jeg synes det er så trist en historie, og værst af alt at den er sand. Jeg har fået den afvide af en fra min gamle klasse, hvor hendes mor kender Marys mor .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pigen der ikke kunne tåle heste.
Kommentér på:
Pigen der ikke kunne tåle heste.

Annonce