{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Hey guys! Kan I hjælpe? :-P {{forumTopicSubject}}

Hey! Jeg står i den situation at min hest, har lidt galde i bagbenene efter han har ligget fast i sin boks for godt et år siden, som ikke er forsvundet, der er hele tiden en lille smule. Jeg har prøvet at skridte en masse ture med ham, for at få gang i blodomløbet, men det vil ikke forsvinde, der er ikke noget at mærke på ham, det har der aldrig været, jeg rider og træner som jeg plejer, nogle gange bliver mere end andre, fordi vi samles med landsholdet, så vi på landsholdet kan træne og der bliver det til et par gange om dagen, men meget seriøs træning, men selv der er der ikke noget at mærke på ham.

Jeg har fået at vide at jeg skal ud at investere en masse i Back On Track staldgamacher, men jeg ville lige høre om I ikke havde nogle gode råd til hvad man kunne gøre, for synes det er lige dyrt nok, når jeg ikke har så mange penge at kaste rundt med smiley

Det er mest når jeg er til stævner der kommer mere galde i bagbenene, da han så står inde i 3-4 dage, fordi det er stævner der løber over en hel weekend eller mere(rider western ridning), han er vant til at komme ud på fold omkring klokken 05.00 og han kommer ikke ind før klokken er 18.00 eller 19.00 og så bliver han jo også redet.

Håber I kan komme med nogle ideer, jeg kan prøve af, for det er lidt træls at det er der, han har meget svært ved at passe gamacher bag på, fordi han lige buler ud det forkerte sted på benet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey guys! Kan I hjælpe? :-P
Kommentér på:
Hey guys! Kan I hjælpe? :-P

Annonce