{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hvor er Catch me Dacapo?? :-( {{forumTopicSubject}}

For et par år siden solgte jeg min skønne hest.
Finder ham så tilsalg på heste-nettet for 1 måneds tid siden (hos en helt anden end hende jeg solgte ham til)

Skriver lidt med hende der ejer ham, som så åbenbart allerede har ham til salg igen - øv. Største frygt at ens hest bliver til kastebold er nu ved at gå i opfyldelse smiley

Regner og regner på om jeg har råd til to heste, og holder dagligt øje med salgsannoncen på heste-nettet.
Annoncen forsvinder så fra heste-nettet, og kan ikke komme i kontakt med hende der havde annoncen.

Så nu prøver jeg her - for selvom det er et par år siden jeg ejede ham, så er han sku en helt særlig hest, som jeg er rigtig ked af jeg ikke kunne beholde smiley

Så er der nogen, som måske kender nogen, der kender nogen, der kender nogen… Der lige har købt sig en skøn hest ved navn:
Catch me Dacapo

Så vil jeg meget gerne høre fra jer! Bare rolig - jeg er ikke en træls person der stakler - jeg vil bare rigtig gerne vide at han har det godt, og måske kunne være så heldig bare at følge en lille smule med i hans liv igen….

http://www.hestegalleri.dk/galleri/171037-dansk_varmblod_catch_me_dacapo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er Catch me Dacapo?? :-(
  • #1   17. apr 2014 Kan fortælle dig at han er solgt nu.
    Mener det var sjælland han kom til.
    Hende som har købt ham har en hel søster til ham.
    Jeg var så heldig at have part på ham i ca 2 måneder inden han blev solgt.
    Kanon dejlig hest.


    profilbillede
  • #2   17. apr 2014 Han er rigtig dejlig ja!
    Fandt ud af han blev solgt til Sjælland - ved at jeg fandt hans salgsannonce ved hende der havde købt ham - så han er allerede blevet solgt videre igen smiley desværre.
    Og nu kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide hvor han så er endt henne i verden….


  • #3   17. apr 2014 Hvad skriver du da.
    er det hende fra sjælland der lige har købt ham som har solgt ham igen ?
    Hvor har du set ham til salg henne igen ?


  • #4   17. apr 2014 Ja, hvis det er hende Lisbeth.

    Jeg fandt salgsannoncen fra Bente-Marie, og efter en lille måneds tids fandt jeg så en salgsannonce men hvor han nu var til salg ved hende Lisbeth - salgsannoncen er væk, og går derfor udfra han allerede er solgt igen smiley


  • #5   17. apr 2014 Det var da bente marie ejede ham jeg havde part på ham da stod han i toftlund.

  • #6   17. apr 2014 Ja, det tænkte jeg nok smiley solgte ham jo til Bente-Marie, og så så at hun (desværre) havde sat ham til salg - måske du kan fortælle mig hvorfor?? Du må gerne skrive privat.

    Savner simpelthen den hest så meget, og vil bare rigtig gerne have at han har det godt. Derfor bliver jeg også knust da jeg fandt ud af at hende Bente-Marie havde solgt ham til, allerede har solgt ham videre efter kun 1 måned med ham….


  • #7   17. apr 2014 Hej jeg føler med dig, red dressur på ham da bente havde ham, en super lærehest, har holdt en længere pause og fik tilbudet at ride undervisning på ham og i weekenderne, blev ked af det da han blev solgt, for han gav mig tidlid til at stole på mig selv, skal holde øje med annoncer

Kommentér på:
Hvor er Catch me Dacapo?? :-(

Annonce