{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Uniqueri
Uniqueri
Tilmeldt:
16. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hestepris {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg skal flytte på gård om ikke så længe og min mor har lovet mig at hvis jeg finder ud af hvad det kommer til at koste må jeg måske få heste. Derfor spørger jeg om hvad der hører med til det? Prisen på hestene (islændere) er fundet og jeg har også en ca. pris på sadler, hovedtøj, grimer osv.. men nu kommer jeg så til foderet? hvilket jeg ikke har den største forstand på... og hvad med opsætning af fold osv..? og hvad mere hører der med?og hvad ville det ca. kunne komme til at koste? smiley (undskyld stavefejlene)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestepris
  • #3   16. apr 2014 det kostede mig ca 1600 kr at sætte folde op, men vi brugte ikke pæle da der er træer hele vejen rundt om folden.

    jeg bruger ca for 900 kr på at fodre på 4 heste hvor den ene vel og mærket er en fuldblod og bestemt ikke nøjsom
    og så bruger jeg 800 kr i hø om måneden


  • #4   16. apr 2014 Du skal bruge pæle til foldene og snor/led.
    På sølundhuse´s hjemmeside er der masser af stolper til rigtig gode priser, og i forskellige størrelser.
    Snor/led og kopper til stolperne, tjek det evt. på land og fritids hjemmeside.
    Der står også en masse foder, jeg ved de har noget specielt til islænder fra equisana, det står også på land og fritids hjemmeside.

    Vi indhegnede ca. 2,5 hektar for ca. 90.000.- med pæle i Ø 22 x 2,40 mtr, og brugte ca. 420 stk, med 3 snore på hver så det er ca. 1500 kopper og ca. 7000 meter snor. God arbejdslyst smiley

    Held med det hele.


  • Uniqueri
    Uniqueri Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   16. apr 2014 Tusind tak! det er til stor hjælp! smiley

  • Uniqueri
    Uniqueri Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   16. apr 2014 Bare rolig, vi skal købe tre hvis det er smiley

Kommentér på:
Hestepris

Annonce