{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Girafdrama - Nu ikke kun i danmark {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg faldt over denne sætning da jeg tjekkede billeder ud fra Andreas Helgstands optræden (billederne ligger på EPONA.tv på facebook) hvor de gjorde opmærksom på den sørgelige ridning.

Men tilbage til giraffen. Det er åbenbart ikke kun Danmark som var ved at gå ud af sit gode skind:

"Wasn't it in Denmark they killed that giraffe at a zoo and they had the kids watch. if so this does not surprise me in the least. I have seen many horses trained not using such force. these pics are brutal."

Historien er åbenbart blevet pyntet på, så det er nu kendt at Zoo slog en giraf ihjel mens børnene kiggede på, så derfor overrasker det da ikke kvinden at der også rides på denne måde...
Det p*sser mig en smule af at folk sætter lighedstegn mellem den slags, og desuden ikke aner hvad der er foregået i zoo - Giraffen blev obduceret og hvis man ville kunne man kigge. Den bliv ikke bare pløkket ned for sjov, så man kan da på ingen måde sige at bare fordi der bliver aflivet en giraf (det gør man jo i alle zoo's) så er vi dyremishandlere der intet kender til etik og moral?

Skulle bare lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Girafdrama - Nu ikke kun i danmark
  • #1   16. apr 2014 Jamen forhelvede da... Lad nu giraf være giraf og kom videre. Idioter og uvidne folk er der nok af i verden.

    Jeg er i det hele taget træt af at høre om folk der er imod den giraf. Det kommer udelukkende af uvidenhed.


  • #2   16. apr 2014 Du kan da bare tjekke Zoo's fb side, som er fuld af amerikanere mm., som finder handlingen forkastelig.
    Jeg mener desuden ikke, at alle kommentarerne stammer af uvidenhed, men også af uoverensstemmelser mellem de forskellige etiske holdninger, som zoo og nogle andre har.
    Zoo er meget naturetisk, og det må man så tage stilling til, om man kan acceptere. Det er jo ikke alle som deler den samme etiske holdning.


  • #3   16. apr 2014 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, hvor stor en sag der er kommet ud af den girafs aflivning. Medmindre man er vegetar, så skal man sgu ikke flæbe over det. Mere dobbeltmoralsk kan man snart ikke blive. smiley
    Har også hørt om en, der var i Australien, hvor han fik kommentarer smidt i hovedet over den giraf, når han sagde, at han var fra Danmark.


  • #4   16. apr 2014 Ullahesten: Hvis de flipper over en giraf i Australien så er den ved at være langt ude .. Jeg har både spist kænguru og den slags der nede?

  • #5   16. apr 2014 Louise: Ja, men også bare generelt at folk gladeligt smovser sig fede i grise og køer, der har levet under kummerlige forhold, men får voldsomt ondt i røven over at en giraf, som har haft et godt liv, bliver aflivet smiley


  • #6   17. apr 2014 Præciis, du har helt ret. Det selvfølgelig er der da et par veganer der nok bliver stødt over giraffen, men at hende tøsen som går i kaninskind fra kina, har en Iphone og smarte sko .. Hun burde nok tjekke sig selv inden hun begyndte på den helt store debat om hvor onde og hjerteløse Zoo er...

Kommentér på:
Girafdrama - Nu ikke kun i danmark

Annonce