{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Eks, kæreste og hans bedste ven. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lige høre nogle holdninger til det her, inden jeg slår mig helt løs,
Eks kæresten kalder vi F og Bedstevennen kalder vi W.

F går fra mig i december måned, Det var rigtig hårdt og havde ikke rigtig nogen at snakke med om det, Kun F's venner og det var jeg ikke så glad for, for hvem skulle han så snakke med. Når men mig og F snakker stadigvæk sammen i dag og er lid ala "Venner med fordele.". Uden følelser indblandet. Nu er jeg så begyndt at snakke rigtig godt med F's bedste ven W. Han er virkelig sød og tror helt sikkert godt der kunne komme mere end bare venskab der. Men er det forkert i forhold til F. Det var jo ham der gik fra mig og vi snakker jo stadigvæk sammen, Har ikke snakket med W om hvordan og hvor ledes og kan hellere ikke beslutte mig for om jeg skal gøre det.

Hvordan havde i lige tacklet den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks, kæreste og hans bedste ven.
  • #1   17. apr 2014 Personligt kunne jeg ikke finde på det! Men jeg er virkelig os sart på det punkt.. Man kan jo os vende den om og sige, hvad ville du sige til, at din eks begyndte at være sammen med din bedste veninde? smiley

    Men lyt til dig selv og din mavefornemmelse.


  • #2   17. apr 2014 Næ kan ikke se hvorfor du skal tage hensyn til din ex der. Han ejer dig ikke længere, og han ejer ikke hans ven. Ganske enkelt.

    Den eneste der skal overveje det godt er hans bedste ven.


  • #3   17. apr 2014 Altså personligt ville jeg nok ikke gøre noget med F´s ven.. Personligt ville jeg sige det var respektløs. - men selvfølgelig er det også bare mig smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   17. apr 2014 Hvordan ville du have det hvis din eks kom sammen med din bedste veninde??

  • #5   17. apr 2014 Personligt ville jeg aldrig være sammen med en eks bedste ven.
    - Tænk på, hvis det var omvendt og det så var din bedste veninde.


  • #6   17. apr 2014 Jeg ville personligt ikke have noget imod, at min ekskæreste, var sammen med min bedsteveninde, så længe jeg stadig kunne være i rum med min eks, uden problemer.

    Så jeg tænker at i skal sku da have lov til at udfolde jeres følelser, han skal sku ikke holde jer tilbage, der er jo en grund til at han er ekskæreste. smiley Men evt, snak med din eks om hvordan han ville have det med at i fandt sammen, for jeg tænker, jeg ville da bare være glad for at min ekskæreste, var glad, også hvis det ikke var med mig. smiley


  • #7   17. apr 2014 Det er jo op til mændene smiley om de går ind for bro's before hoes ..
    Syns ham vennen skal få en ok fra eksen, eftersom du stadig har det godt sammen smiley


  • #8   17. apr 2014 der vil altid komme nogle smågnidninger i sådanne forhold, men hvis du og F er helt ovre hinanden, kan jeg ikke se noget problem i det

  • #9   17. apr 2014 Tja, det kommer an på dig. Så længe du kan holde ud at se din eks, og ikke forbyder vennen (W) at se eksen (F) så du ender med at skubbe dem væk fra hinanden, eller komme imellem dem smiley

  • #10   17. apr 2014

    Det er vel altid lidt komplekst sådan noget. Det kommer an på dem som personer hver især.

    Hvis jeg var dig ville jeg ikke sætte noget igang overhovedet, og slet ikke hvis du stadig af og til er sammen med F. Også selvom det er uden følelser.
    Det kan blive noget helveds drama, og det kan gå super godt.

    Hvis W er oprigtigt interesseret ville han måske snakke med dig om det først og så kunne i evt. sammen fortælle F det når i vidste om det var sådan det skulle være.


  • #11   17. apr 2014 han smuttede fra dig. og hvis i glade for hinanden så go for it.. det der pladder med ikke at være sammen med x'ers venner er dæleme underligt. Jeg ville da foretrække at finde en partner jeg elsker, fremfor at vise hensyn til en X. Ja det koster måske deres venskab og det er han vel også klar over hvis han vælger at være sammen med dig. og det kan da være fint at være ven med en X men det dæleme da bedre med en ny kæreste fremfor et venskab til en der har valgt dig fra,


  • #12   17. apr 2014 Sådan fik jeg min nuværende kæreste i sin tid, dog var min eks kæreste helt cool med det, og vi ses da stadig som venner, de er også stadig venner. Så jeg synes godt man kan være det bekendt hvis der er rene linjer på begge sider.

    - Dig sås jeg ikke med min eks som venner med fordele MEN princippet!


  • #13   17. apr 2014 Jeg synes ikke, at man kan blive ved med at "holde" på en person. Så ja, du kan være kæreste med lige hvem du vil! smiley

  • Cæcilia A
    Cæcilia A Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   17. apr 2014 Hej jeg hedder Cæcilia smiley

  • #15   17. apr 2014 okay

  • #16   17. apr 2014 Well, jeg har lavet lidt samme nummer... x)

    Jeg gik fra min eks juni sidste år, hvor jeg så omkring december får afvide at han stadig har følelser for mig (vi har hele tiden snakket fint efter vi gik fra hinanden).
    Sidst i december ender jeg så i seng med hans bedsteven, total spontant, det skete bare og inden har vi bare været venner, vi havde ikke engang lagt og puttet eller noget.
    Fordi det var så spontant og situationen var som den var, var vi egentlig blevet enige om, at det bare skulle være en engangs forestilling, det holdte dog ikke mere end et par uger, så var vi sammen igen. x)
    Vi havde så noget kørende et godt stykke tid og nu er vi så kærester. smiley

    Min eks/hans ven havde lidt svært ved at acceptere at vi havde noget sammen, til at starte med, hvilket jo egentlig også er forståeligt nok, da han stadig havde/har følelser for mig.
    Men idag snakker vi fint sammen alle 3. smiley

    Så jeg vil sige go for it, som nogle andre også har nævnt, ingen ejer nogen. smiley
    Man er ikke selv herre over sine følelser, og jeg synes ikke man skal lade sig stoppe af gamle forhold. smiley


Kommentér på:
Eks, kæreste og hans bedste ven.

Annonce