{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.894 visninger | Oprettet:

sende sms til den forkerte :o! {{forumTopicSubject}}

Kender i det der når man kommer til at sende en meget meget uheldig sms forkert?

så må du meget gerne dele den her :P! jeg har ikke rigtigt skrevet til den forkerte sådan rigtigt, på nær, da jeg ville skrive til min mor ''er det, dét der fuglefoder til 55 kr? '' (kan ikke huske prisen ordenligt) hvor den så røj over til en veninde som svarede '' det ved jeg ikke? ''

den var ikke så pinlig men ja smiley

kom endelig med jeres historier smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sende sms til den forkerte :o!
  • #1   18. apr 2014 Jeg havde engang en fælles veninde med min dengang "værste fjende". En dag, da hende "fjenden" havde været rigtig grov overfor mig i stalde, måtte jeg bare ud med min vrede, og skrev derfor en SMS, jeg ville sende til vores fælles veninde (som også var min bedste veninde). Inden jeg tilføjede modtager, tænkte jeg, at det ville være vildt pinligt at komme til at vælge hende "fjenden" fra min telefonbog... Det kom jeg til...

  • #2   18. apr 2014 Jeg skrev: Godmorgen min elskede, hav en rigtig dejlig dag. Jeg elsker dig! smiley <3


    Til en veninde, jeg har været uvenner med i næsten halvandet år... Det gik først op for mig, efter nogle timer smiley


  • #3   18. apr 2014 Jeg blev kørt til undervisning af staldejer, og da hun endnu engang havde aflyst, så måtte jeg simpelthen ud med det. Jeg brokkede mig rigtig meget over det i en sms der var ment til min veninde. Den fik staldejer så og så fortalte hun mig at hun var blevet gravid, og derfor rimelig dårlig. Ups.

  • #4   18. apr 2014 Skrev engang en MEGET detaljeret og intim besked til min bedste ven... Den kom jeg så til at sende til min storebror... UPS! :i

  • #5   18. apr 2014 Tror ikke rigtigt jeg har sendt nogle pinlige beskeder til nogen forkerte. Snaps derimod - På snapchat altså - Der har jeg lavet nogle akavede nogen smiley

  • #6   18. apr 2014 har aldrig sendt nogle men har fået en fra en som jeg var uvenner med som skrev : hej søde kommer du ned på skåde i dag?. personen opdagede så selv at hun havde sendt den til den forkerte. smiley

  • #7   18. apr 2014 Har haft noget med en i cirka 6 måneder, men for en måneds tids siden sluttede jeg det og skrev så med en veninde om det hvor jeg skrev nogle følelser som han nok ikke skulle vide, men inden jeg får set mig om er den besked sendt til ham... turde næsten ikke åbne beskeden da han svarede mig... virkelig pinligt og flovt.... smiley

  • #8   18. apr 2014 jeg har tit sendt beskeder til en gammel veninde, som egentlig var ment til kæresten.. og det er både på godt og ondt.. smiley
    Det grinte vi meget over.. smiley

    men ringer mere end jeg sms'ser.. så nogle gange bliver jeg virkelig underlig over at min kæreste fx tager telefonen, når jeg egentlig ville ha ringet til min søster.. smiley


  • #9   18. apr 2014 Marianne (TS): det var vidst mig du skrev til med det fuglefoder der xD

  • #10   18. apr 2014 Sendte en meget laaaaaang besked til en jeg var oppe at skændes med, hvor jeg skar ret meget ud i pap at jeg havde ret, den endte så hos min bror, som blev herre forvirret smiley

  • #11   18. apr 2014 Godt nok er det ikke mig der har sendt beskeden men for ja.. fire/fem år siden tog min veninde min mobil og sendte en besked til min storebror hvor der stod "Skal vi komme sammen? smiley :*" Hmm.. Akavet.. Men han nævnte det ikke efterfølgende såååå... Lucky!

  • #12   18. apr 2014 jamen jeg kan fortælle en med en veninde smiley

    Hun havde en fyr hun havde været lidt forelsket i, og de havde så kysset lidt til en fest. Hun skulle hjem fordi hun var på arbejde dagen efter, men jeg og fyren tog videre i byen...
    Hun ville så sende en besked til mig, om at jeg skulle holde øje med han ikke gjorde noget dumt i løbet af natten. Beskeden blev desværre leveret på hans telefon i stedet... Han læste den og rakte grinende telefonen til mig med ordene "Den er vist til dig"


  • #14   18. apr 2014 det kender jeg godt. jeg havde en gang en ven med fordele samtidig med at jeg havde et chrush på en anden fyr, en rigtig rodet situation.
    men den ene aften ville jeg ligesom fortælle "vennen" om hvad jeg havde lyst til og hvad jeg havde lyst til at han gjorde, ja altså sådan nogle rigtig naugthy smser. Uheldigvis fik jeg sendt den to sider lange sms til mit chrush.
    det var to meget lange timer før han svarede, det endte heldigvis sådan at vi datede lidt og fandt ud af at vi ikke skulle noget seriøst. men i lang tid var jeg meget rød i hovedet, og jeg frygter stadig lidt hvad han tror om ham, da han ikke er sat ind i situationen med "vennen", men ifølge ham er jeg en meget frisk og utrolig åbenmundet pige smiley


  • #15   18. apr 2014 Kan ikke lige huske at jeg selv har sendt noget forkert - er rimelig god til at tjekke hvem det nu lige er jeg sender "følsomme" beskeder til smiley

    Til gengæld har jeg en gang modtaget en besked hvor der stod noget ala: Ved du godt Helle Mortensen boller med Peter?
    Eller sådan noget .. Blev helt nysgerrig, men vedkommende svarede ikke tilbage da jeg skrev smiley


  • #16   18. apr 2014 Louise G: jeps det var dig smiley var bare ikke helt 100% sikker på hvad du svarede (er jo flere år tilbage) smiley

  • #17   18. apr 2014 SKrev engang en besked til min mor, med nogle meget indviklede neglelak numre og navne, som jeg bedte hende om at købe fordi hun var i matas hvor jeg vidste var 50% på Essie neglelak ..

    Den blev så sendt til min daværende kæreste, som blev noget så forvirret og troede at det var ham jeg befalede skulle købe like 9 neglelakker .. smiley


  • #19   18. apr 2014 TS: tror du har ret i hvad du skrev hvad mit svar var, kan heller ikke huske det, andet end at jeg blev meget forundret! XD

  • #20   19. apr 2014 Jeg sendte engang en besked: "skal du til Esbjerg?"
    Svaret "øøøh, ja" kom tilbage..
    Jeg svarede så: "gider du ikke hente de bøger ved boghandleren som jeg bestilte, skat? Så skal jeg også give dig en tjeneste senere :i" (med tanke på noget frækt)

    Det SKULLE selvfølgelig have været til min skønne kæreste, men kom til at sende dem til min rideunderviser!!!
    Blev godt nok mobbet af ham et stykke tid efter - og GUD hvor var det flovt!!!!! smiley


  • #21   19. apr 2014 Efter jeg havde sidder og læst dette forum og havde tænkt at jeg var lykkelig for at jeg aldrig har sendt noget til den forkerte, skulle jeg sende en snapchat til min veninde hvor der stod 'du er sikkert fræk alligevel:3', men kom til at sende den til en helt anden veninde som jeg er lidt uvenner med.. Hov..

  • #22   19. apr 2014 ej hvor har i alle været meget uheldige smiley men er det ikke sådan en ''typisk'' at man tænker at den man absolute ikke skal sende den til bliver den man sender til? sikkert fordi man tænker på det navn at man tror det er ham/hende man skal sende til? smiley

    da det med fuglefoderet sket, havde jeg en mobil der var så ''awesome'' at den man sidst havde skrevet med, stod forest smiley

    Louise: ja det tror jeg smiley


Kommentér på:
sende sms til den forkerte :o!

Annonce