{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Hold op med at slette emner!!!! {{forumTopicSubject}}

Good damn..

Dette er tredje gang i dag hvor TS har lavet et emne der bliver slettet når man forsøger at svare smiley smiley smiley
Så heller tænk Jer om før I opretter et emne om I er villige til at stå for det i skriver! Synes ikke engang det var forfærdelige emner men der blev selvfølgelig sagt/skrevet at nogle ting burde tænkes over/forbedres ved indlæggene men det er det jo mange af os der hører smiley Vi er her jo for at hjælpe og rådgive hinanden og det er jo det vi gør smiley

Hilsen TT der bliver frustreret over at de gode råd fra os alle går til spilde fordi TS sletter sit emne! smiley


Kommentarer på:  Hold op med at slette emner!!!!
  • #1   19. apr 2014 Jeg sletter sku mine lige så tosset jeg vil, én efter én ^^
    Mine slettest altid af 3 grunde.

    1: Folk smider med mudder, eller begynder smide alt muligt andet stof ind end det emnet handlede om.

    2: Emnet er dødt.

    3: Emnet er for mig ikke længere brugbar og heller ikke for andre.

    Er træt af jeg har stablet så mange emner her på HG igen, for der findes sku nogle folk der syntes det er sjovt at gå tilbage i tiden og bruge dem imod en, derfor ryger mine én efter én dagligt ^^


  • #4   19. apr 2014 DD - Føler du virkelig folk er så meget ude efter dig?? smiley Hold da op! Det troede jeg ikke skulle ske for dig smiley Jeg sletter ikke mine emner medmindre de har ligget lææænge og ingen svar har fået. Og så prøver jeg igen smiley Synes bare det er træls at folk ikke kan stå for det de skriver eller gå at være bange for at blive hakket ned. Men vi er inde inkl. dig forsøger jo faktisk at give gode råd! smiley Hvordan disse modtages og besvares kan så være det der skaber debat. Men synes da vi er flinke her inde og oplever ikke ret mange der er efter mig smiley
    Mvh TT


  • #5   19. apr 2014
    Får pip af folk der sletter emner fordi de ikke får det svar de regnede med.
    Så hop da ud af emnet og luk ørene - man er ikke tvangsindlagt til at deltage i et emne man har oprettet.


  • #6   19. apr 2014 TT

    Jeg føler ikke, jeg ved. Oplever det hver evige eneste gang jeg søger råd her, og derfor er jeg begyndt kun at søge råd på FB, der har jeg endnu ikke oplevet ligene smiley
    Det er frustrerende det skal komme så vidt, men på den anden måde, så har jeg lidt over 360 emner tilbage og opretter jo stadigt jævnligt nye, så det kan da holde mig beskæftigt i over et år mindst smiley
    Sletter så også mine 'bag fra', så det er nu ikke så meget de nye det går ud over, men dem som alligevel ingen ser mere.


  • #7   19. apr 2014 Synes bare det er så ærgerligt når vi her inde bruger tid på at sidde og skrive og komme med gode råd og så er det spildt arbejde smiley Så synes jeg man skal tænke sig om en ekstra gang før man poster det smiley

  • #8   19. apr 2014 DD - Hold da op! Det troede jeg faktisk ikke siden du har alle de følgere osv. Mange ser jo på dig som en slags Gud e.l. smiley Så det at du fik ballade troede jeg ikke skete smiley Men det er vel medaljens bagside smiley Dig der er på top 10 søge ord smiley

  • #9   19. apr 2014 Helt enig med Krikken. Jeg oplever så tit, at folk naivt nok ikke liige får de svar og den medlidenhed, de havde håbet på, og så bliver de sure, beskylder folk for at være onde, og så sletter de emnet. <i>Det</i> er jeg godt nok træt af smiley

  • #10   19. apr 2014 TT

    Det jo netop pga den bagside vil jeg tro. Folk har ihvertfald ikke meget at sige, andet end 'den gang for 3 år siden, der hvor du slog din hest blablabla du dobbeltmoralsk'
    Eller dem der læser havd de vil og beslutter sig for at sådan er det bare.
    So what, hvis det er det de vil bruge livet på skal de da, jeg gider bare ikke bruge forum af den grund mere, uden jeg sletter lidt efter lidt igen smiley


  • #11   19. apr 2014 Enig! Det er pænt træls at bruge sin tid på at skrive et langt svar, og så bliver tråden slettet for næsen af en-.-

  • #12   19. apr 2014 jeg sletter aldrig mine emner....

    de eneste jeg slette er dem der er fejlplaceret i de grupper jeg er admin for


  • #13   19. apr 2014 Heldigvis kan man slette sine emner herinde:), jeg sletter mine emner herinde os hvis folk fejlfortolker det jeg skriver, hvis folk ikke holder sig til emnet eller hvis folk bare vil diskutere frem for at debattere..

    Selvfølgelig er det træls hvis man lige har skrevet et godt og fyldestgørende svar at emnet så bliver slettet, men altså det er da mere træls at oprette et emne der køre ud af et helt andet spor end først Tiltænkt;)


  • #14   19. apr 2014 Jeg sletter nu altså også mine emner som jeg vil. Det rager egentlig ikke andre smiley Jeg sletter ikke bare hvis nogen er lidt uenige med mig, men synes virkelig tit det sker at sproget ikke er særlig pænt, eller at folk kører den sindssyg langt ud og påstår en masse som de overhovedet intet aner om. Hvordan kan de vide private og personlige ting uden at kende mig? Folk drager bare sine egne konklusioner, og dét gider jeg simpelthen ikke stå model til.

    Bliver man dårligt omtalt (og det er løgn), skal man lige huske på at folk kan finde det på nettet, og det kan virkelig skade en mht handler bl.a. Det er en ret uheldig situation, hvis påstandene er løgn.

    Så jeg sletter med glæde mine indlæg, hvis jeg synes. Helt neutrale emner, som kan hjælpe andre, lader jeg gerne blive. F.eks omkring hvilket mærke sadel der er bedst osv. smiley


  • #15   19. apr 2014 Det er så voldsomt irriterende, når folk sletter deres emner. Så lad da være!

    Hvis folk kan bruge ens emner mod en i fremtiden, så skal man nok tænke sig lidt mere om, med hvad man opretter.

    Jeg kan forstå det hvis det udvikler sig til en rigtig grim tråd, men ellers - det er til at brække sig over. Sorry, men det er det.


  • #16   20. apr 2014 CTS

    Ja da. Tænke sig lidt mere om, at andre folk rager i emner der der er over 1 år gamle og handler om en nervøsitet man havde DEN GANG, for at smide i hovedet på en nu at 'din mening er intet værd fordi du tør bare ikke ride'.

    Ja jeg må hellere tænke mig om inden jeg søger råd til noget som helst kan jeg godt høre.


  • #17   20. apr 2014 Minion - Så er det da bare at bede dem læse alle de andre emner der viser, at du er ovre det - med mindre de da er slettet. ;o) Eller bare ignorere dem.

    Jeg har lidt svært ved at se problemet. Du ved jo selv, at det de siger ikke passer, så ignorer dem da, når de skriver sådan, eller bed dem gøre det ordentligt, hvis de absolut vil rode i gamle tråde. Jeg kan ikke se, at det skulle være grundlag for at slette sine tråde. Og jeg kan heller ikke se nogen steder, at nogen bliver bedt om at tænke sig om inden man søger råd til noget som helst.

    Jeg siger bare, at skriver man noget, man ikke kan tåle at høre igen (fx noget der ikke passer, eller som er ret uheldigt skrevet), så skal man tænke sig om en ekstra gang, i stedet for bare at slette. Man må da kunne stå ved hvad man skriver, ikke? :o)


  • #18   20. apr 2014 DD - Jeg synes IKKE det er ok at smide rigtig gamle tråde op igen da man har blevet klogere og i dit tilfælde mere modig smiley Men jeg tror det handler lidt om ( i hvert fald i mit tilfælde) at man bliver irriteret på mennesker der søger hjælp men når svarene ikke er som ønsket, eller at man ikke vil stå for sine holdninger og meninger så sletter man da bare. Selv om mennesker lægger tid og engagement i at hjælpe og give råd! smiley smiley Derfor mener jeg at man nøje bør overveje hvad man lægger op og hvordan man formulerer sig i stedet for at slette når ting ikke bliver modtaget som ønsket/ventet smiley
    Jeg selv havde det hårdt her inde da jeg startet da jeg li skulle finde ud af jer og hvordan man bægeret sig her inde smiley
    Mvh TT


  • #19   20. apr 2014 Cts

    Jamen det fint du ikke kan se problemet. Mig irritere det at folk kan finde på den slags og jeg sletter derfor mine emner bag fra og har ikke i sinde at ophøre det, blot fordi det ødelægger andres dag åbentbart. Ganske enkelt.

    Jeg kan f. Eks fint stå ved mine tidl oprettede emner. Men jeg gider ærlig talt ikke skulle retfærdiggøre dem hver eneste gang i nye emner. At andre gider det skal de have lov til, de skal bare ikke blande sig i hvad jeg så sletter og ikke gør smiley

    TT
    jamen jeg kan helt klart godt følge tanken som du mener, med folk der sletter i ren arrigskab. Omvendt kan jeg godt forstå mange faktisk. Så ofte køre sådanne emner af sporet og lander ovre i alt muligt andet end emnets udgangspunkt. Det havde jeg ærlig talt også slettet, det nytter jo ingen noget.

    Alt i alt, bør det da være op til en selv hvad man sletter. Det eneste trælse jeg kan se i slette emner er hvis den er aktiv og folk stadig skriver i den. Så er det det går hen og bliver tarvligt hvis man var midt i en tekst og vupti så er den væk.


  • #20   20. apr 2014 Vi lever i et frit land og man kan slette ligeså tosset man vil.

    Folk kan ikke bestemme om man gør eller ej. Nogle gør og andre gør ik og det må man lade være op til folk selv at afgøre.
    Men sjovt nok er der altid nogle herinde der skal bestemme hvad der er rigtigt og forkert at gøre og det er det de mener der tæller. Men de glemmer jo så bare at tænke på at det med at slette rent faktisk er en funktion HG har og den er vel til for at bruge hvis man føler man har brug for det?? Ellers er der jo ingen mening i at den funktion er tilgængelig her.


  • #21   20. apr 2014 Men ja det er da selvfølgelig træls at bruge tid på at svare og den så er blevet slettet i mellem tiden, men man er bare nød til at acceptere det for sådan er det jo bare så længe funktionen er tilgængelig.

  • #23   20. apr 2014 Selvfølgelig er det op til en selv hvad man sletter.. Men måske der er nogle der er lidt for nærtagende, og så er jeg enig med Clav at man burde tænke sig om. Jeg oprettet dette emne i frustration over at det var tredje emne på EN dag som jeg sad og skrev i og så blev det slettet. Det handler slettes ikke om at bestemme hvad andre SKAL/SKAL IKKE men er et budskab om at det ikke er fair overfor ALLE os der sidder og giver råd.
    Christine F - Nu er det jo faktisk sådan at vi lever i et samfund hvor majoriteten laver normerne for rigtig og forkert. Så at begyndte at skyde skylden på enkelte HG brugere er for lavt. I et samfund og i dette tilfælde HG`s "samfund" så er det faktisk størstedelen af brugerenes holdninger der er normsættende. Like it or not. Og i dette samfund som i verden udenfor er der mennesker der er mere aktive og tilkendegiver sig mere end andre. Disse brugere ville ikke have "levet" ret længe på HG hvis ikke de talte for majoriteten smiley

    Mvh TT


  • #24   20. apr 2014 TT - Jeg har skam ikke skyldt skylden på nogle enkelte smiley Som du jo selv skriver er det størstedelen herinde der har den holdning det er vel ikke nogle enkelte?? smiley He He.

    Men jeg synes bare det med at beklage sig over at andre benytter sig af en funktion som det rent faktisk er HG der har stillet til rådighed, det synes jeg er lavt. Hvorfor se sig sur på folk der benytter en funktion herinde ?? Hvis man virkelig har behov for at brokke sig hvorfor så ikke brokke sig til HG, så kan man da forsøge at få dem til at fjerne den. Så er der ikke mere at irritere sig over eller?? Måske det så bare bliver noget andet?? Sidst jeg så en lignende tråd (det er godt nok noget tid siden) der havde folk ondt i måsen over at folk skrev islænder i deres overskrift når de lavede en tråd.. Der vil altid være nogen der kommentere på det andre gør, istedet for at acceptere at folk selv bestemmer hvad de skriver eller i dette tilfælde hvad de sletter.

    Og dette er ikke møntet på dig TS, men det er generelt her på HG smiley


  • #25   20. apr 2014 Jeg har ikke noget imod at folk sletter deres emner, når blot det ikke er fordi de er blevet tøsefornærmede smiley det er da forståeligt at man gerne vil slette sine gamle emner (kunne være jeg måske skulle gøre det), for emnet er jo for længst dødt, men bare ikke hvis man kun gør det fordi man er lidt for naiv og troede, at alle ville heppe på én smiley

  • #26   20. apr 2014 Hvorfor skulle man vælge at beholde et emne man alligevel ikke for noget ud af?.

    Selvfølgelig skal man da kunne slette emnet hvis man ikke for de svar man har tænkt sig, altså hvis folk misforstår emnet eller begynder at angribe ts.

    Vi har os en uheldig tendens herinde til at hvis en søger råd om noget så skriver folk det samme igen, igen og igen, også selvom ts har forstået det, særligt slemt hvis ts har Været uvidende, har formuleret sig forkert så teksten bliver misforstået eller selv har misforstået noget, der kan jeg godt forstå at man vælger at slette emnet hvis der bare bliver ved med at komme enslydende svar..



  • #27   20. apr 2014 Ja, selvfølgelig, hvis folk begynder at angribe TS fordi de har misforstået emnet, men jeg oplever bare så mange små naive piger, der bliver fornærmede over at virkeligheden ikke helt er skruet sammen på den måde de troede den var, og derefter sletter emnet selvom folk holder en pæn tone hvis de modargumenterer smiley

  • #28   20. apr 2014 Minion - Det er så bare der jeg ikke forstår, at du gider lade dig gå så meget på af det, at du vælger at slette dine emner. Jeg ville bare have ignoreret dem, og sagt at jeg ikke vil spilde min tid på sådan nogle typer. Jeg siger ikke at du skal gøre det samme, jeg siger bare at jeg slet ikke forstår din reaktion. :o) Og nej, det ødelægger ikke min dag. ;o) Det er bare møg irriterende.

    Christine - Så er det jeg undrer mig over, hvorfor det er ok at du kommenterer på hvad andre gør, hvis det ikke er ok, at vi kommenterer på hvad andre gør? Er der forskel? Du må godt brokke dig over andres handlinger, men vi må ikke brokker os over andres handlinger? Det er da ret dobbeltmoralsk.


  • #29   20. apr 2014 Cts - jeg opretter ikke brokketråde om hvad man kan tillade sig eller ej smiley At jeg kommentere i en tråd der er oprettet i forvejen og giver min mening til kende om at jeg synes det er forkert at rakke ned på folk det er vel ikke dobbelt moralsk?? At slette en tråd er ikke at være ond ved andre eller noget man gør for at gøre andre kede af det eller sure, men for at beskytte sig selv mod ikke så pæne kommentar som der tit kommer.

    Men at oprette brokke tråde om folk der vælger at slette eller hvad de skriver i deres overskrift det er da ikke at respektere andre mennesker og at behandle andre mennesker ordentligt..

    Den eneste grund til at jeg giver min mening til kende i sådan en tråd her er fordi jeg ikke forstår hvorfor folk altid skal rakke ned på folk og behandle andre dårligt når de nu bare har gjort brug af en funktion herinde som er tilgængelig for alle..

    Så kan du kalde mig dobbelt moralsk, men jeg har altså ikke oprettet de emner smiley Og nu er det jo heller ikke mig der ligesom er startet ud med at kommentere på hvad andre gør, jeg kommentere bare på hvorfor folk skal behandle folk så dårligt over ting man bare kan lukke øjnene overfor det er jo uskyldige ting. At rakke andre ned er tilgengæld ikke uskyldigt og det mener jeg godt man må gøre opmærksom på uden at være dobbelt moralsk..


  • #30   20. apr 2014 CTS

    Der er forskellen på dig og mig nok bare. Jeg kan ikke trække så nemt på skulderen over det, at du kan er kun positivt, men jeg vælger en anden løsning smiley


  • #31   20. apr 2014 Jeg har ved dette emne IKKE skældt nogle ud eller talt grimt til nogen. Mit emne var en opfordring til at tænke over at der sidder folk og bruger tid på at hjælpe og mens man gør dette så slettes emnet. Ikke at diktere hvad andre skal/ikke skal!
    Mvh TT


  • #32   20. apr 2014 Christine - Så konklusionen er, at man ikke må oprette brokketråde, men at man gerne må brokke sig i de tråde, der allerede er oprettet? :o)

    Hvorfor må man ikke oprette brokketråde, når man gerne må brokke sig i de tråde, der allerede ER oprettet? :o) Du skriver, at når man opretter brokketråde så respekterer man ikke andre mennesker - men det gør du jo heller ikke, i det du skriver. Du respekterer jo ikke, at nogen har behov for at få luft for den slags i en brokketråd. Skal du ikke også respektere, at folk er forskellige?

    Bare for at vi får det på det rene, så ligger det dobbeltmoralske selvfølgelig ikke i, at du gør opmærksom på, at det ikke er ok at rakke folk ned. Det dobbeltmoralske ligger naturligvis i, at du brokker dig over, at andre brokker sig, og mener at det er forkert at brokke sig over andre - selvom du selv gør det. :o) Det er vidst næsten definitionen af dobbeltmorale. :o)

    Minion - Det er også helt i orden, jeg forstår det bare ikke. :o)


  • #33   20. apr 2014 CTS - Du har vist ikke forstået det... Jeg brokker mig ikke over brokketrådene, men over dem der rakker andre ned fx ved at de skriver deres heste race i overskriften eller over at de vælger at slette deres tråd hvis de bliver trådt på..Det er det der gør mig sur og ikke brokketrådene hvis de bare ikke indeholder nedrakning af andre folk.
    Der er forskel på at oprette en tråd hvor man rakker folk ned over hvad de skriver og så på en brokketråd om eksempelvis vejret eller over hvor dårligt det går med ens hest. Det er det at oprette en tråd for at lade det gå ud over andre mennesker jeg ikke forstår og så er det igen du skal vide mærke i at det ikke er mig der har oprettet denne tråd..

    TS - nej som jeg også skrev før er den heller ikke møntet på dig men på HG generelt smiley


  • #34   20. apr 2014 CTS ) og nej jeg respektere ikke andre mennesker når de rakker folk ned over uskyldige ting som at slette deres EGEN tråd eller skrive islænder i deres overskrift... Dem har jeg ingenting til overs for. Og det vil jeg til hver en tid gøre opmærksom på når jeg støder på dem i en tråd for det er bare ikke i orden... Og hvis man vælger at behandle andre mennesker sådan har man også fortjent at få det at vide og det er ikke dobbelt moralsk, det er fordi du ikke forstår forskellen på at rakke folk ned og så på at gøre dem der rakker folk ned opmærksom på at det ikke er i orden, det kan aldrig være dobbelt moralsk..

  • #35   20. apr 2014 Christine - Jamen uanset hvad, så brokker du dig jo. :o)
    Jeg kan ikke lige se hvad islændere har med sagen at gøre, så hvorfor ikke bare holde sig til emnet? Så kan du tage den diskussion et andet sted. Btw. - pas nu på du ikke selv begynder at rakke folk ned. Det er du på vej til nu. Endnu engang dobbeltmoralsk. Men det er jo som det altid er - alle andre må ikke, men du må jo selvfølgelig godt. :o)

    Men super at du indrømmer at du ikke respekterer andre mennesker, når de er på en bestemt måde. Så er det jo så bare jeg siger, at jeg synes du er dobbeltmoralsk, når du siger at andre mennesker skal respektere andre. Du forstår vidst slet ikke, hvad det er jeg mener der er dobbeltmoralskt her, selvom jeg skriver det igen og igen - så jeg smutter bare nu. Du kan ikke holde tingene adskilt, og roder rundt i hvad det er jeg mener. Jeg ved dog godt, at du vil påstå det ikke passer. Jeg burde have vidst, at det ville ende sådan. :o) Og nå ja - husk nu at følge din egen befaling, og respekter at jeg synes du er dobbeltmoralsk til op over skyerne, og lad være med at rakke folk ned. Ellers er du jo ikke et hak bedre selv, og det ville da være ærgerligt. :o)

    Jeg smutter, hav en god aften alle sammen! :o)


  • #37   21. apr 2014 CTS - Det er altså ikke at brokke sig at fortælle andre hvis de ikke behandler andre pænt smiley Det er vel ikke så svært at forstå?? Eller er det??

    Men jeg kan da komme med et eksempel på det du siger: Du bliver mobbet i skolen og går hen og fortæller din lære om at du er blevet mobbet og det er du ked af. Læren skrider til handling og tager en snak med dem der mobber og fortæller dem at det ikke er ok at være efter andre. I din verden CTS er det så læren der også mobber fordi hun fortæller mobberne at det ikke er ok at de har mobbet dig.. Og sådan hænger verden altså ikke sammen CTS smiley Ikke ude i den virkelige verden ihvertfald smiley

    Og har du ikke andet at komme med end at fortsætte med at rakke ned?? Nu begynder du med SOM DU PLEJER at beskylde sig for alt muligt, hvorfor er det at du ikke kan tåle at få noget at vide uden at skulle blive personlig?? Du bliver altid totalt ubehagelig når det er og bliver ret personlig istedet for at holde det på et generelt niveau som alle andre..





  • #38   26. apr 2014 Pff, ved alt for godt hvad du mener lige nu TT.. Det værste er næsten jeg kan se nogen har svaret LIGE efter mig, og nu er emnet så slettet.. Baah, hader det, for jeg er SÅ nysgerrig!

  • #39   26. apr 2014 Christine F - Du skal vidst nødig snakke om at blive personlig. ;o)

  • #42   26. apr 2014 Det er næsten det samme som det, jeg lige har oplevet - jeg svarede i et emne der blev lidt indviklet, TS begyndte at svine mig til for ikke at forstå hvad hun mente, og så blev jeg sgu blokeret, så nu er jeg bange for at folk tror at jeg er en bitch fordi jeg bare "nægter" at kommentere smiley det er 2. gang jeg prøver at folk blokerer mig, fordi de ikke er enige med mig, haha jeg må åbenbart udstråle ekstrem negativitet eller sådan noget smiley

  • #44   26. apr 2014 det er derfor jeg er så "klog" at kopirre det jeg skriver hver gang for så bliver jeg ikke irriteret og derfor kan jeg så sende hele smøren til TS eller hvem det nu er jeg vil svare smiley det kommer jo selvfølgelig an på hvor langt mit indlæg er for hvis det kun er nogle linjer så gør jeg det ikke smiley
    Ingen andre der gør det? for så vil jeg anbefale det! problem solved!!!


  • #46   26. apr 2014 Totten og regnbuen<3 : Jeg kan godt huske det emne.. og jeg må af helt ærlig forståelse sige, at jeg nok var en af dem der hakkede dig ned? dog i mild grad.. for der kom mine følelser med, da jeg selv lider af en familie med økonomi krise. jeg kendte følelsen til at sige nej/få et nej til det man drømmer om. men hvor "hård" du var ved min forståelse/mening ved jeg ikke, og kan heller ej huske mit svar ordentligt smiley men jeg er da ked af du blev mere ked af det.. jeg har selv oplevet for slet ikke lang tid siden, jeg stod i frustration med min nye pony og selvom jeg godt vidste folk havde ret, så gjorde det ondt og få af vide hvor dum man var og hvor en stor idiot man kan være. Så jeg slettede emnet.. så ja det kan godt være folk har ret.. men sandheden gør pænt ondt. især når der allerede er store følelser imellem..

  • #47   26. apr 2014 Totten, jeg kan godt huske det indlæg, jeg var vist også en af dem der var hurtige til at give et "negativt" svar, men jeg har fx. bestemte holdninger til nogle ting, og nogle gange er jeg bare nødt til at give min mening med, uanset hvordan det lyder, og jeg tror simpelthen også at det er nogle af grundene til, at emner bliver misforstået og slettet osv. - fordi mange folk, inklusiv mig selv, er meget hurtige til at svare hvis det er noget man har en bestemt holdning til, og når meninger kommer på tværs af hinanden så er det ikke altid lige let at holde et forumemne "venligt" - i mangel på et bedre ord smiley

  • #48   26. apr 2014 Jeg er også en af dem, der tager ALTING personligt, men lige når det kommer til bestemte emner så kan jeg godt være lidt "hård" hvis det er noget jeg har en passioneret holdning til, og så tænker man nogle gange ikke helt på, at det kunne være én selv der sad der bag ved den anden skærm smiley

  • #49   26. apr 2014 Limira - Det hjælper jo ikke noget når du ikke husker hvem TS er når du trykker på opret svar knappen, og du får besked på at emnet er slettet smiley Når jeg skriver lægger jeg ikke altid mærke til hvem personen er til at starte med...Da er jeg mere optaget af at kunne give et godt svar. Efterhånden som emnet bliver ved, lægger jeg mere mærke til de forskellige smiley

  • #51   27. apr 2014 Totten, ja jeg kender det godt, hvis man får hårde svar så har man da bare SLET ikke lyst til at give personerne ret! smiley

  • #52   28. apr 2014 hmm ja det så rigtig nok.. måske min hjerne bare god til det der med at få det til at "klinge" ang beskeder? xD

Kommentér på:
Hold op med at slette emner!!!!

Annonce