{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Undulater i voliere {{forumTopicSubject}}

Vi fik for lidt over to siden et par undulater her hjemme og ville have dem inde, tamme så de kunne komme ud og flyve i stuen, altså så buret ikke behøvede være så stort da de stadig ville komme ud hver dag. Det var planen men sådan blev det ikke. De spiser gerne af hånd nu men har ikke den vilde interesse i os og specielt mine søskende er lidt ligeglade med dem. Derfor er de ikke tamme og kommer ikke ud og flyve. Jeg vil derfor godt have de to ud i et voliere der er stort nok til de kan få lov at være rigtige fugle og flyve rundt. Det er to standart undulater. Ikke noget vildt der. Tiden er bare ikke rigtigt til det og omgivelserne tillader dem heller ikke rigtigt at komme meget ud da jeg er en kylling og hader at se dem smadre ind i vægge og vinduer fordi de ikke har lært det

De tre til vinter, er det så for sent for dem at lærer at flyve. Det har de aldrig rigtigt lært da det har været indreguler i bure der ikke tillader det. Og hvor stort bør sådan et være til to stk.

Og hvordan med overgangen til det. De er født ude i vinter og blev bar taget ind uden problemer men har hørt at temperatur skift ikke er skide godt for dem. Men er det bare at flytte dem ud et par timer om dagen over et par uger og så forlænge det og tilsidst lade dem være ude hele dagen og tilsidst om natten?

Hvis i selv har fugle i voliere vil jeg gerne høre alt omkring pasning og pleje af dem uden for. Billeder af noget i den størrelse de vil skulle have er også et ønske. Jeg vil bare samle Info.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undulater i voliere
  • #1   22. apr 2014 Lad dem komme ud og flyve og finde ud af hvordan man flyver smiley

  • #2   22. apr 2014 Nu er det sådan at vi har skrå lofter og med 4 meter øverst er det et langt fald når de smadre ind i væggen og har haft meget omtågede fugle efter en tur. Ikke rart at se på.

    Hvor meget plads behøver de for at flyve?


  • #3   22. apr 2014 Jeg har haft voliere på en 3-4 meter lange. Lidt over 2 meter høje så man kunne stå der inde og de kunne flyve over hovedet på en. Og en 2 meter i bredden. Det skal nok komme med at flyve. De skal bare træne lidt. Så lidt grene i hver ende eller et par træer som har gode grene, men træerne overlever nok ikk. Et par redekasser at putte i. Er så lige lidt i tvivl om det er for koldt for dem om natten endnu men det er altså også lidt bøvlet at få dem ind hver aften. Det stresser dem jo at skulle fanges.

  • #4   22. apr 2014 Jeg takker. Det ville først være om ihvertfald halvanden til to måneder inden de vil blive flytter. Jeg vil gerne have dem ud. Familien skal bare være med på den idé også

Kommentér på:
Undulater i voliere

Annonce