{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Novelle om opdragelse(eller ikke opdragelse) fra nyere eller ældre tid? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg er i gang med min dansk synopsis, jeg kan bare virkelig ikke finde noget at perspektiverer til. Min tekst er denne: http://www.b.dk/nationalt/foraeldre-skal-have-mod-til-at-opdrage.
Den er sat anderledes op på min, fordi min er taget inde fra avisen, men det er samme brødtekst. Den handler om en mands holdninger til opdragelse, og hvordan han mener, man bør opdrage.

Jeg leder efter en tekst, som jeg kan perspektiverer til. Jeg havde forestillet mig, måske en novelle om et barn der bliver opdraget forkert, lærer noget forkert eller hvor forældrene ikke har tid til at være der for barnet, både ældre og nyere tid.
Kender I en der vil være god? Fordi jeg er på bar bund..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Novelle om opdragelse(eller ikke opdragelse) fra nyere eller ældre tid?
  • #4   9. maj 2014 "Hunden" af Kim fubz måske? Den handler om en mor der har en hund og en søn, h vir hunden virker mere som hendes søn en drengen, og han derfor er meget jaloux, til sidst slår han hunden ihjel, det var måske en ide?

Kommentér på:
Novelle om opdragelse(eller ikke opdragelse) fra nyere eller ældre tid?

Annonce