{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Studenter 2014 - jeres hue? {{forumTopicSubject}}

Jeg modtog endelig min hue i dag.

MEN den er både for stor, klassebåndet er der ikke og mit mellemnavn står skævt.... Hmmmm...

Har I haft problemer med jeres hue?
Det er langt fra kun vores huer der er problemer med, men det kunne da være "sjovt" at høre om der var andre herinde der har oplevet det sammen med deres huer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Studenter 2014 - jeres hue?
  • #1   26. maj 2014 Jeg har ikke fået min endnu, men de har bedt os sende vores hue nr. ind igen, fordi der vidst har været noget rod… Der er RIGTIG mange, der har haft problemer med deres hue i år smiley Jeg frygter lidt for at se min..
    Kan I ikke klage? Den er alligevel ret dyr..


  • #2   26. maj 2014 Jeg har ikke fået min hue endnu ved faktisk slet ikke hvornår jeg får den smiley


  • #3   26. maj 2014 Jeg blev student sidst år, og vi havde rigtig mange problemer med vores huer. I skal klage, så I kan få en korrekt hue!! smiley

    Min hue var heldigvis kun skæv i et omfang, som jeg selv kunne redde. Har heldigvis en mormor, som levede af at lave hatte, så hun havde et par tricks i ærmet!

    Selvom det bringer uheld at have huen på inden, så er det altså en super idé at "gå" den til, så bliver det meget mere behageligt at have dem på, når du bliver student smiley


  • #4   26. maj 2014 Fik min i torsdags. Den er et nummer for stor, men det er min egen skyld, jeg bestilte jo i den størrelse. Det problem har vi dog hurtigt fikset selv, så nu passer huen perfekt smiley

  • #5   26. maj 2014 Får I fra C.L. Seifert - eller hvordan det nu staves - så kender jeg mange der har haft problemer med dem og de der huer.. smiley

  • #6   26. maj 2014 Min hue var et halvt nummer for stor, så ringede der ind og de sendte mig nogen indlæg, ellers har der ingen problemer været' smiley

  • #7   26. maj 2014 Jeg er hueansvarlig. Vi havde flere problemer med vores leverance af huer, dog var der ingenting i størrelserne. Der var én hvor de simpelthen var kommet til at lave den i en størrelse for lille, den lavede de større uden problemer.

    De andre fejl og firmaets navn vil jeg helst ikke ind på endnu, da vi ikke er færdige med vores kontakt til firmaet som årgang. Og nej, jeg sender heller ingen ting i privat besked, så det kan ikke betale sig at spørge smiley


  • #8   26. maj 2014 Der er rigtig mange fra min skole, som har haft alt for store huer og vi har bestilt fra C.L. Seifert. Men jeg har været heldig at min passer smiley

  • #9   26. maj 2014 Jeg er en af de heldige der har fået en hue UDEN fejl fra C.L. Seifert :D... men var da lidt spændt da vi modtog dem i torsdags...

  • #10   26. maj 2014 Jeg har fået min hue og den passer. Flere fra min klasse har fået korkbånd, da huerne ikke passede selvom de var til opmåling. Lidt ironisk at jeg var syg da der var opmåling, så jeg var ikke med til den officielle hueopmåling og bestilte den str. jeg bruger i ridehjelme og min passer. smiley
    Jeg er glad for at jeg har købt den billigste, da jeg næsten ikke synes det er nogen kvalitetsforskel.
    Godt man kun skal købe hue en gang i livet for jeg er slet ikke tilfreds med de ugennemsigtige priser og servicen.


  • #11   26. maj 2014 Min hue kom i rigtigt størrelse (på trods af at der stod en forkert på pakken?). Altså jeg har ikke prøvet den på, men jeg har målt den med et målebånd, og fik det til ca 55/55.5, den skulle gerne være 55.5. Der er jo en vis måleusikkerhed når man lige måler det sådan løst, så den burde passe smiley
    På min skole (105 afgangselever) var det kun meget få der var problemer med. Folk mangle klassebånd og så er svedremmen knækket hos nogen, men de har fået nyt tilsendt eller repareret, så ikke så stor klage herfra smiley


  • #12   26. maj 2014 Nøj der er godt nok mange der har haft problemer med CL seifert!
    Når men nej jeg har endnu ikke fået min, men hvad pokker der er jo også 3½ uge endnu til jeg skal bruge den smiley


  • #13   26. maj 2014 Jeg har fået hue fra ABC Gruppen, så har haft min siden... Marts tror jeg nok.
    Der er ingen problemer med den smiley Krokaden er lidt skæv, det kan godt irritere min OCD lidt, men hva' fanden, der er så meget andet der kunne være galt smiley
    - Jeg har også godt hørt om alle problemerne med Seifert! Håber at jeres huer når at komme i orden! smiley


  • #14   26. maj 2014 Jeg fik mindes C.L. Seifert i 2012, og den var der heldigvis igen problemer med. Men mange fra klassen manglede klassebånd, nogen havde fået forkerte emblemer og andre forkert farve skrift. En havde sågar en forkert skole broderet.. Der var fejl på over halvdelen )-:

  • #15   26. maj 2014 Jeg venter stadig på min (tror den kommer i løbet af ugen) og er da efterhånden lidt bekymret for om den kommer til at sidde som den skal. smiley

  • #16   26. maj 2014 Har fået min og der var ingen fejl, heldigvis smiley

Kommentér på:
Studenter 2014 - jeres hue?

Annonce