{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.814 visninger | Oprettet:

Lilla hår? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig lilla hår, synes det er så flot! ^
Jeg har kigget lidt rundt, og de fleste steder står der man skal afblege sit hår, men det har jeg ikke særlig meget lyst til, da det skader håret vildt meget. smiley
Nogle der ved om man kan favre sit hår lille, uden afblegning? Og har I erferinger med at favre hår i "kraftige" favrer? Hvor oftes skal man favre det? Jeg har selv brunt hår. smiley


Kommentarer på:  Lilla hår?
  • #1   28. jul 2014 fx det her synes jeg er så flot:
    http://data2.whicdn.com/images/48613182/long-dark-purple-hair_large.jpg


  • #2   28. jul 2014 Daydreamer"DD" på facebook har haft lilla hår smiley du kan prøve at spørge hende smiley


  • #3   28. jul 2014 Hvis du vil have rigtigt lilla hår, er du nødt til at have en hvid/meget lys base. Desuden er der mange af de forskellige farve mærker, der kun kan binde på afblejet hår (:

    Det bliver sjældent pænt og rigtigt pang, hvis ikke man afbleger (:


  • #4   28. jul 2014 Tror desværre du er nødt til at afblege det. Du kan jo altid bare prøve at farve det lilla, men så må du indstille dig på, at det måske ikke bliver helt vildt lilla. smiley

  • #6   28. jul 2014 jeg har haft lilla hår og før det havde jeg mørke brun jeg farvede det 2-3 gange for at det blev helt lilla
    - men det vil klart være nemmere at lysne sit hår først smiley


  • #8   28. jul 2014 jeg har haft mange forskellige farver :3
    og den lilla jeg havde måtte jeg afblege mig til først desværre :3
    det er rigtigt svært synes jeg at få en ordenligt lilla uden af afblege først :3


  • #9   28. jul 2014 Hvis det skal se pænt ud så skal det affarvet/afblegning:)
    Ja det ødelægger håret men så det godt der er noget som en god hår kur findes smiley


  • #10   28. jul 2014 Jeg har haft den hårfarve der, og jeg afblegede IKKE mit hår eller affarvede det smiley Jeg gik til frisøren, og jeg fik min drømmefarve, uden at skade håret alt for meget smiley En så mørk der behøves du ikke afblege for, fik jeg at vide, jeg havde mørkebrunt hår med varme/røde undertoner inden smiley

  • #11   28. jul 2014 Hvis det er så mørk en lilla, du går efter, så behøver du nok ikke at afblege håret, hvis du bare har normalt brunt hår i forvejen. Men ellers kan du altså ikke lige regne med at farve håret i mere unaturlige farver uden at skulle afblege det - sådan er det bare smiley

  • #12   28. jul 2014 Og sådan nogle farver - uanset om det så er i afbleget hår eller ej - holder heller ikke i lang tid. Hvis du fx. afbleger håret og bruger Manic Panic holder farven allerhøjst en uge, hvis du vel at mærke kun vasker i koldt vand og ikke bruger varme. Jeg købte dog på et tidspunkt en farve, der hed "Aubergine," og fik derfor et lilla skær i håret. Det holdt længere, fordi det var permanent hårfarve (dvs. måske en måned). Men mærker som Directions og Manic Panic hårfarve (hvilke typisk er dem, man vælger til at farve håret unaturligt) holder højst en uge eller to, hvorefter man er nødt til at friske op igen smiley

  • #13   28. jul 2014 Tak for alle jeres svar. smiley
    Det kan godt være jeg måske skulle overveje at afblege det først.
    Men, kan det ikke nemt blive en rigtig dyr affære? Skal man virkelig favre det hver anden uge? Kan man ikke bruge sådan en shampoo som har noget favre i ? For det bliver da hurtigt dyrt hvis man skal favre det hver anden uge.. :s
    Eifos: det lyder jo fedt, hvad kostede det, og hvor lang tid holdte det? Du har vel ikke et billede af farven? smiley


  • #14   28. jul 2014 Jeg har haft både lilla, blå, pink, lyserød og skrigrød hår og har alle gange måtte afblege først for bedst og pænest resultat.

  • #15   28. jul 2014 Jo, det er netop en rigtig dyr affære at farve hår smiley Jeg er sikker på at man kan købe sådan nogle Color bombs, der holder farven ved lige, men de koster jo også en del.

  • #16   28. jul 2014 Ja alting koster.. :b
    Kan jeg bruge denne hårfarve uden at afblege først, da den er ok mørk? Og den burde vel holde mere 1-2 uger? smiley
    http://www.matas.dk/garnier-olia-deep-violin-316


  • #17   28. jul 2014 Revlon color bombs hjælper med at holde farven smiley Nr 200 er ret god til lilla hår.

  • #18   28. jul 2014 forskelligt fra hår til hår TS :3

    jeg bruger semi farver i mit (balsam farver som ca holder 2 uger normalt ) ved mig holder de 1 måned næsten 1½ måned :3
    men da jeg fik permanent sort falmede det efter 1-2 uger o.o der brugte jeg 1 mærke
    prøvede igen med 1 andet mærke senere og der holdte det i 3 måneder XD og så skiftede jeg selv farve XD


  • #19   28. jul 2014 Jeg håber ikke jeg har et træls hår, hvad hår favning angår. :b
    Hvad for et mærke holdte længe? Så du favrede det kun engang med permanent hårfarve? smiley


  • #20   29. jul 2014 håber jeg heller ikke for dig :3 det et helved XD jeg farver jo ca. 1 gang om måneden xD (i know total usundt as hell men mit valg)

    det var swartzkopf live XXL 99 der holdt længe :3 men Live har det bare med at virke bedre i mit hår end nutrisse :3
    jeg farvede det kun 1 gang fik dog udgroninger men det kan man ikke undslippe :3


  • #21   29. jul 2014 Hende på billedet tror jeg ikke har afbleget sit hår...

    Prøv at lave nogle tests på mindre totter hår (det gør jeg altid inden jeg farver, for at se hvordan farven opfører sig), og så kan du jo farve det hele hvis du er tilfreds med prøven.
    Jeg vil anbefale dig at gå til frisøren og få afbleget dit hår, for det KAN gå gruelig galt, hvis du for eksempel får det på din hovedbund. Det ER skrappe sager. Plus at det bare er svært at få til at blive rigtig pænt selv. Men som sagt tror jeg ikke nødvendigvis det skal afbleges for at opnå pigen på billedets hårfarve.
    Jeg tror sagtens du kan farve håret selv, men fraråder dig at afblege hele håret selv. Hvis du farver på ikke-bleget hår, skal du måske henfarne lidt oftere, for farve hænger bedre fast i afbleget hår. smiley

    Tjek farven "Virgin Rose" ud fra Special Effects. Jeg tror den vil give et resultat som billedet uden afblegning. Special Effects er et rigtig godt mærke. smiley
    beeunique.com


Kommentér på:
Lilla hår?

Annonce