{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Ørering - hjælp. betændelse. {{forumTopicSubject}}

Ved godt det overhovedet ikke høre til her, men har virkelig brug for hjælp.

jeg fik for et par. måneder siden skudt en ørering i den øverste del af øret. PS det skal lige siges jeg ALDRIG har haft problemer med hul i den del af øret.

Der har været betændelse i, som blev renset med saltvand 2 gange om dagen. men derefter kom der betændelse igen, og rensede self. igen. men synes ikke saltvand hjalp, men fortsatte..
i går tog jeg øreringen ud, da jeg gik i bad, og fik hullet og øreringen renset, og der var ingen smerte.
men da jeg til morges stod op, havde jeg en virkelig stor ubeskrivelig smerte i hullet? det var altså værre en at brække håndledet... og andre smertefulde ting.
jeg gik derfor ned for at købe klorhexidin (staves) og fik renset det totalt godt, og det var ikke med min godevilje at det blev renset, jeg havde så ondt hele tiden, bare mit hår rørte mit øre var nok til en tåre, nu har jeg kæmpet mig igennem dagen med tåre pga. et hul i øret, og det er hævet totalt op, og det føles som om der er ild i mit øre konstant. ja jeg vil tage den ud, men kan ikke røre ved mit øre.... nogle ideer til hvad jg skal gøre, eller skal jeg opsøge læge? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørering - hjælp. betændelse.
  • #1   28. jul 2014
    Kommer sig af du har haft det ude ... Får altid avs i mine huller i ørene, hvis jeg har haft dem ude i noget tid - om det er en dag, en uge eller en måned.

    Det er i hvert fald mit bud. Min næse har også lige været gevaldig øm fordi jeg har skiftet smukke, selvom hullet er 2 år gammelt mener jeg.


  • #2   28. jul 2014 plejer normalt at tage dem ud når jeg går ibad, så det virker meget mærkeligt, og det jo ikke bare sådan lidt ømt, det jo helt vanvittigt så ondt det gør smiley

  • #3   28. jul 2014 Puh jeg har også betændelse i næsen lige Pt. Er ikke helt sikker på, hvad man ellers gør ved det.. smiley

  • #4   28. jul 2014 hmm nok ikke andet at gøre end at tage til lægen når jeg ikke selv kan tage den ud smiley

  • #5   29. jul 2014 Brintoverilte synes jeg virker helt fantastisk godt! smiley
    Har brugt det til både øreringe, samt næse og læbepiercing, der går ikke ret langtid så er betændelsen væk. smiley
    Og husk at rense smykket også, ellers hiver du bakterier med ind igen. smiley

    God bedring med det. smiley


  • #6   29. jul 2014 Prøv at tage nogle andre øreringe i måske der er for meget neggel (staves) i dem du har. Det kan også skyldes at din krop prøver at udstå den. Har selv prøvet det

  • #7   29. jul 2014 Når jeg får nye huller i ørerne, tager jeg ikke ringen ud den første måned.
    Det er nemlig også min erfaring, at det er smertefuldt at tage øreringen ud og sætte den i hele tiden, mens hullet heler.

    Indimellem får jeg lidt betændelse/ømhed i hullerne. Hvis jeg begynder at tage øreringene ud og rense det, så gør det helt vildt nas i lang tid efter, men hvis jeg bare lader det være, går det i sig selv igen. :o)

    Jeg synes du skal opsøge din læge, hvis det er så slemt. :o)


  • #8   29. jul 2014 Jeg havde også store problemer med betændelse i mind, jeg gik op til en guldsmed og fik nogle specielle øreringe - nogle uden lås, det er bare helt rundt også klikker du den sammen, de er ikke skide smukke, men de holder mig fra betændelse - hvis jeg så skal noget tager jeg bare nogle andre i også skifter tilbage om aftenener igen smiley

Kommentér på:
Ørering - hjælp. betændelse.

Annonce