{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

6mdr. og 2mdr. og ponyen {{forumTopicSubject}}

HEj Hg Der kommer lige et glædes indlæg fra mig !!!

jeg har haft min låne hest i 6 mdr. og han har bare udviklet så meget. da vi fik ham havde han næsten ikke været i hender, var hovdesky steglede når der skulle ligges hovdetøj på og havde kun haft en rytter på ryggen 10 gange i skridt.

og sammenlagt er han kun redet i 2mdr. pga jeg har gået på efterskole og kun er blevet redet og arbejdet med i weekenderne, og det har kostet blod sved og tåre, får jeg kunne ikke selv læggegrime eller noget med hans hovde i starten, for jeg var ikke stor nok til at nå ham, og han var nærvøs for næsten alt.
Nu kan jeg gøre hlt med han hode og han følger mig i tykt og i tyndt, jeg ville stille mig op på handikap rampen i ridehuset, og da han stod på en lang afstand der fra kalde jeg på ham og to sek. efter havde han placeret bække forben oppe hos mig.
og med ridning går det også godt, han har da været stukket af med mig et par gange på ridebane pga signal forviring. men nu kan jeg ridetur på ham selv i alle tre gangarter og sprunget 30cm på ham en gang. og han stoler 100% på mig.
_____________________________________________

og med min pony går dte også fremad han har stået næsten stille i et årstid pga. efterskole, men det går fremad. og han er også begyndt at stole megte på mig det så dejligt.
_________________________

Ja jeg er så glad for di to.

Er der ander der har vellykkede ungheste?

- M.A.J


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  6mdr. og 2mdr. og ponyen
Kommentér på:
6mdr. og 2mdr. og ponyen

Annonce