{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
23.285 visninger | Oprettet:

Min kæreste vil ikke flytte adressen!! {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder er min kæreste flyttet, og det er helt fint. Problemet er at han ikke vil flytte sin adresse herfra, og det går ud over mig i forhold til SU, boligsikring osv.
Jeg har kontakt med kommunen, men det har jeg haft løbende i over 1 måned uden de har kunnet hjælpe mig. Hvad skal jeg gøre??
Han er flyttet fra min adresse d. 7-2-2011 og alligevel står han stadig tilmeldt her, det kan da ikke passe at man ikke kan gøre noget...
Håber der er nogen kloge hoveder i mellem jer herinde :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kæreste vil ikke flytte adressen!!
  • #1   11. apr 2011 Har i slået op eller er i bare flyttet fra hinanden?

  • #2   11. apr 2011 Du kan da flytte ham! Ellers ring til politiet og spørg hvad man gør-han må ikke være registret på adresse uden at bo der!

  • #3   11. apr 2011 Kan du ikke bare selv flytte hans adresse? Ved ikke om det er lovligt self - men man skal jo "bare" aflevere sådan en flytningskort på posthuset (så vidt jeg huske i hvert fald) smiley

  • #4   11. apr 2011 Merethe har nemlig ret, men det er måske ikke så smart at melde ham hvis i stadig er samme;) Er han en eks, så skal du da bare melde ham..

  • #5   11. apr 2011 Vi er ikke sammen mere, og han gør det jo netop for at ramme mig mest muligt. Ved ikke om politiet gør noget ved det??

  • #6   11. apr 2011 gå da til politiet så..
    han er da for lam


  • #7   11. apr 2011 Ja det er han virkelig...
    Jeg prøver at ringe til politiet, så må vi se om de vil gøre noget, men jeg tvivler...


  • #8   11. apr 2011
    Du går på kommunen og melder at han er flyttet og ikke vil flytte sin adr. Så skriver de til om om at oplyse hans nye adr.

    Og det virker.


  • #9   11. apr 2011 Har så lige snakket med politiet, og det er ikke noget de kan gøre noget ved.
    Jeg har kontakt til kommunen og har haft det i en måned, men da han er flyttet til en anden kommune er det dem der skal tage imod ham!!
    Så det tar laaang tid åbenbart.


  • #10   11. apr 2011 Har du prøvet at flytte hans adresse på posthuset? Evt. til ukendt adresse og sende breve retur med adresse ukendt. Det kan da ikke være rigtigt at du mister penge?

  • #11   11. apr 2011 Det burde bare slet ikke skulle tage så lang tid! Jeg synes at du skulle prøve at blive ved med at kontakte kommunen. Det kan være at de bliver trætte af det til sidst så de hjælper.. Jeg ved ikke om det hjælper, men det er måske bedre end ingenting..

  • #12   11. apr 2011
    vi havde en boende her hos os som ikk ville flytte sin adr fordi hun gik i skole her i kommunen. Men hun blev sendt hjem da vi ikke kunne stole på hende.

    Efter en md gik jeg på kommunen og forlangte at de flyttede hendes adrtil den kommune hvor hun bor. Der gik altså kun 3 dage så var den fikset.


  • #13   11. apr 2011 Hár du snakket med SU-Styrelsen?? Jeg mener nemlig ikke, at han kan have indvirkning på din SU, fordi i står på samme adresse.

    Men som de andre siger, tag fat på kommunen eller politiet.


  • #14   11. apr 2011 du går på kommunen /birger service og skriver en værtinde erklæring... dvs sige du framelder personer fra adressen...

  • #15   11. apr 2011 Kommunen har jeg snakket med pænt mange gange, og de forstår skam godt mit problem, men har ingen adresse at flytte ham til, så de kan ikke gøre noget? I dag har jeg snakket med den kommune han er flyttet til, og fik af vide at de er ved at kigge på sagen... Hmm, det kan jeg ikke bruge til ret meget.
    Jeg troede virkelig ikke det ville så svært at flytte en adresse, men det er det åbenbart.
    Alt hans post har jeg bedt min postmand om at sende retur, så det kommer slet ikke i min postkasse længere.
    Jeg synes virkelig det er så usselt gjort af ham, at det ikke kan beskrives.
    Jeg har skrevet til SU styrrelsen, men de skrev det samme som jer, gå på folkeregisteret!!


  • #16   11. apr 2011 du kan godt melde ham fra addressen du skal bare rinde til dem der står fordet (mener det er komunen ) og så hvis han ikke ændre den kan han blive meldt savnet af politiet

    har selv været uden for det


  • #17   11. apr 2011 Filur< Okay, det er ikke noget der er blevet fortalt mig, selv om jeg har haft fat i kommunen RIGTIG mange gange...

    Wedes palomino< Hvad er det da for en erklæring? Den har jeg ikke hørt om, fortæl ;0)


  • #18   11. apr 2011 jeg havde glemt at ændre min adresse fra det sted jeg havde arbejdet og fik et brev hvor der stod at jeg ikke længer hørte til adressen og hvis jeg ikke fik det ændret ville jeg blive meldt savnet hos politiet

  • #19   11. apr 2011 Politiet sagde faktisk at jeg bare skulle være tålmodig,hmm, og være glad for at det bare var adressen der var her, og ikke ham!!! Tænk engang, mener de jeg skal forsørge mine børn med tålmodighed? Jeg er ved at være så rasende, at jeg har lyst til at gøre grimme ting ved ham!
    Jeg bor alene med 4 børn, på SU, og som om det ikke er svært nok i al almindelighed, så får jeg kun penge som om han stadig er med til at betale udgifterne her! Han har ikke betalt en krone siden febuar måned... Ja undskyld et surt opstød, men jeg er så langt ude efterhånden


  • #20   11. apr 2011 Jeg forstår dig godt. Et liv på su er ikke et liv i sus og dus.

  • #21   11. apr 2011 du tager ind på kommunen i stedet for at ringe derind, og så snakker du med dem. hvis ikke de vil gøre noget med det samme, eller på meget kort tid, så smider du bare hans post ud. alt.

    jeg ville satme blive tosset... smiley

    hvis ikke det hjælper, så kontakt ham og sig at han har fået et vigtigt brev. find på noget. sig han kun får brevet hvis han ændre sin adresse.


  • #22   11. apr 2011 en værtinde erklæring er at du med tro og love står inde for at personen ikke længere er tilknyttet adressen, bare gå ind på borger service og bed om værtinde erklring, så SKAL de fjerne ham, havde en lille pige stående på min adresse (ingen forældre) og lille my skulle idag være 29 hehe så underskrev denne værtinde erklæring . og wuup så var det væk.

  • #23   11. apr 2011 Linda; Har været det samme igennem, og jeg fik også at vide at jeg ikke kunne flytte personens adresse når de var flyttet til en anden kommune.
    Det skal så siges at personen der stod til at have folkeregister adresse hos mig ALDRIG har boet her. Men kunne intet gøre ved det når de ikke havde en adresse og flytte dem til.
    Og de skyldte penge til højre og venstre så politiet, pantefoged, forsikringsmænd m.m. kom og bankede på min dør for at opkræve deres penge. Fortalte at de var flyttet og at jeg ikke kunne få fjernet dem fra min adresse. Efter laaaang tid valgte de så selv at flytte deres adresse, men jeg skulle op og tale med meget store bogstaver.
    Simpelthen så træls som systemet er skruet sammen.


  • #24   11. apr 2011 Forstår ikke hvordan det kan have invirkning på din SU?

  • #25   11. apr 2011 Årh kunne se det nu. Hold kæft en idiot!!! meget umodent.

  • #26   11. apr 2011 Jamen det er jo ulovligt ikke at melde sit adresse skift, inden for et vist tidsrum (kan ikke lige huske hvor mange dage det er) så jeg forstår slet ikke at hverken kommune, politi eller folkeregistret vil gøre noget??

  • #27   11. apr 2011 Hust at når det endelig lykkedes at flytte hans adr at det er med tilbagevirkende kraft, altså fra d. 7.2.2011 og ikke den dag det lykkedes.


  • #28   11. apr 2011 flytning skal meldes personligt.
    gå op og tal med kommunen, de må jo have ham stående et andet sted.


  • #30   11. apr 2011 Jeg har været inde på kommunen flere gange og snakket med dem. Men så længe de ikke kan melde ham til en anden adresse så kan de ikke flytte ham, men de arbejder på det!!! Det er bare over 1 måned de har gjort det, så det virker som om den nye kommune er ligeglade. Men det er de nok også jo.
    Jeg vil tage derind så snart jeg kan, og få fat i en sådan værtinde erklæring. Det kan da ikke passe at man bare kan lade sin adresse stå hvor man ikke bor.
    Ja jeg skal ha med tilbage virkende kraft, og det er jeg glad for, men det hjælper mig jo ikke lige nu hvor der stadig skal betales regninger og handles ind... PIV


  • #31   11. apr 2011 jeg ville tage en flyttemappe på posthuset og så gøre så han skal hente sin post på posthuset.

  • #32   11. apr 2011 Men kan man gøre det??

  • #33   11. apr 2011 det vil jeg da tro...

    men synes fandme det er fejt... jeg ville bede ham betale halvdelen af huslejen når han har adresse der!!!


  • #34   11. apr 2011 Ja det har jeg da prøvet på, + den opgørelse vi har fået på strøm fra sidste år, men han vil ikke betale noget som helst. Han er virkelig en idiot. Jeg vil prøve det med posthuset, hvem ved måske det kan lade sig gøre ;0)

  • #35   11. apr 2011 sådan noget forbandet svineri! Sådan en klaphat!!
    Sørgeligt men sandt er at man nogengange skal tale med MEGET store bogstaver før kommunen fatter noget....de er SÅ pisse gode til at holde en hen med snak mht. ALT efterhånden smiley øvøv

    Var jeg dig ville jeg måske sige til ham at der er kommen en check til ham som han KUN får såfremt han flytter sin adresse indenfor 2 dage eller noget i den stil....ellers får han den ikke. Sådan som han tager dig ved røven syns jeg sq det er fair at du stikker ham en lille løgn for at sætte skub i tingene smiley


  • #36   11. apr 2011 Jeg håber virkelig at han er på pension eller kontanthjælp og at han ender med med ukendt adresse for så får han nemlig ingen penge.
    Kommunen udbetaler kun penge hvis der en en adr.
    Ved det fra en veninde der har en kammerat og han havde et problem med ingen adr.
    Det er fandme surt for dig, føler virkelig med dig


  • #37   11. apr 2011 #hvis der er en adr#

  • #38   11. apr 2011 Få fat i en værtinde erklæring smiley

Kommentér på:
Min kæreste vil ikke flytte adressen!!

Annonce