Hvad så HG? Er i friske på en bedømmelsesrunde + kommentar? Kom glad x)I må selv om hvilken hest.. :-)
Er gerne med hvis folk gider at kigge forbi mine udf :)
har bedømt jeres heste plus udfor.
Satchmo vil gerne være med :-P
Har været forbi jer alle :)
dito
Samme her :D
Jeg vil gerne være med :-)Her har i et link til hendes profil :-) http://hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=167231
-TT- Har været forbi din pony
Har osse været forbi TT
TT - jeg har også været forbi dig før :-)
Har været forbi jer alle :-)
gregers er da altid frisk
MGPZ - har været fordi alle dine før :-)
ja det har jeg også :-)
Hertil :)
skal lige høre , bedømme i kun en eller alle ens heste ??Jeg bedømmer nemlig alle men det synes jeg da ikke er fair vis i kun bedømmer en
Jeg vil os gerne være med :D
Bedømmer den der er "aktuel" for rytteren. Altså dem der ikke er Tidl. Part, Himmelhest osv. Og hvis der er mange der stadig lever bedømmer jeg den som har flest bedømmelser :-)
Og hvis er bare er helt vildt søde at kigge forbi min udfordring og lige hurtigt give en stemme, så er i vildt søde. Der er kun en! Hvis der er nogle der kigger forbi min, kigger jeg selvfølgelig også forbi jeres udfordringer :-)
Jeg er med:-)
her til Svar på mit spørgsmålJeg bedømmer de heste som er den som er med ikke tidl. eller himmel som du siger ...
bedømmer alle, medmindre folk kun nævner en enkelt
Jeg er klar! (:
Hertil ;-)
Hertil :-)
hertil :)
hertil !!
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Er der nogen som er friske på en bedømmelsesrunde?:D Man må have 2 heste med. Husk en kommentar. Kun direkte link:) Husk også at skrive hertil når i har...
nogle der er friske det skal være link! Buster og Kazella er...
Nogen der er friske ? Alle de heste i vil have med , men kun direkte link :) Husk også kommentar ;)
Hej alle :-) Skulle vi ikke lige tage at kigge forbi hinandens heste? Lidt som en bedømmelsesrunde, bare uden hævnkarakterer ;-)