{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Uh det er dyrt og have heste... {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, uh det er dyrt og ha hest..

2 sadler er blevet købt, da jeg købte en jeg slet ikk ku ride i efter der var gået et stykke tid, så måtte jeg købe ny igen.

1 nyt regendækken da det andet gik til.
1 regendækken til den bette hest + nye børster da min datter valgte og vælte hovtjære ned i striglekassen.

Nye grimer da de andre var ved og være slidte..

2 beskæringer.
+ 4 nye sko.
2 nye underlag til den bette hest..

Men ved i hva? Nej hvor er det, det hele værd:)
For elsker jo de heste smiley

Har i os brugt mange penge på jeres i denne månede ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uh det er dyrt og have heste...
  • #1   1. okt 2012 i denne måned, nej.. men den er også først lige startet i dag smiley

  • #3   1. okt 2012 Jeg har efterhånden brugt svimlende beløb på min hoppe - mest dyrlæge/kiropraktor og smede regninger! Og jeg synes det sjove er ved at gå af det smiley

  • #4   1. okt 2012 Alt for mange penge!
    Lige købt to nye dækner, vitaminer og sidepull
    Også haft dyrelæge til alle 3 heste i dag smiley


  • #5   1. okt 2012 Dog ikke, men indenfor det sidste ½ år er der da gået en hel del penge i de heste for sygdom osv...:)
    Jeg mangler faktisk to sadler da de ikke rigtig passer, og den tredje er desværre gået i stykker, så det går fantastisco her! smiley


  • #7   1. okt 2012 Tha udover 15000,- på at få sat min hoppe i fol, så sejre ganske tilfreds, mine 3 koster mig ikke det store. 7-9-13 så er de sjældent syge og kun 1 går med sko smiley

  • #8   1. okt 2012 Ja, det kan hurtigt blive en dyr hobby smiley Jeg har slet ikk regnet opstaldning og foder med smiley Men jeg har det sådan, når man har sagt A må man os sige B... Selvom alle udgifterne ikk er lige sjove.. Men man har jo så nydelsen når man sætter sig i sadlen smiley eller kommer dig i møde på marken, eller hviler sit hovede på din skulder, alle små tingene er de bedste smiley

  • #9   1. okt 2012 i denne måned har jeg brugt omk. 2000 kr bare på udstyr og gulerødder smiley
    skønt skønt ! smiley


  • #11   1. okt 2012 På heste udstyr er der brugt 2-3000 indenfor den sidste måned.
    Købte ny hest i august.

    De er meget sjældent syge og min kæreste er reg . beslægtede. Hvilket er skønt, for jeg har en stor hest med special sko på bag. Og den nye har lige fået 4 sko på.


  • #12   1. okt 2012 Har lige købt dressur sadel, har fået en fiks ide om at jeg for alvor skal til at lære mere dressur, på min gule hyp, og har opdaget at jeg sidder rigtig dårligt i min kombi når det kommer til koncentreret træning. Så den må bruges på tur og mine jagter.

    Og til sådan en sadel skal der jo montering, så jeg har også brugt rigeligt med penge.

    Heldigvis er mine heste billige, de har sjældent dyrlæge og og gode stærke hove, dog en med sko på alle 4.

    Men ja det er dyrt at have hest.


    profilbillede
  • #13   1. okt 2012 Jeg bruger nok flest penge på udstyr, for har verdens billigste pony, han kan gå i løsdrift (Så naturlig som mulig), han går uden sko, og så har han ikke været syg i de 6 år jeg har haft ham smiley

  • #14   1. okt 2012 Oh pokker, 11 heste.. Ja det er godt nok ikk så lidt.. smiley Heldigvis som mange af de andre, har jeg kun ofret 2 dyrelæge regning.. Og det var en tandlæge regning på den bette og hovene på den store smiley Men ellers er min den store godt nok hård i smed, hun skal gå med sko, da hun bruger for lidt energi på dem.. Så de vokser ikk helt hurtigt nok.. Så i samme råd med smed og dyrlæge for hun det ene og andet for de vokser.. Så hun ikk er ømtået smiley

Kommentér på:
Uh det er dyrt og have heste...

Annonce