{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

gratis part i københavn {{forumTopicSubject}}

er der urealstisk at finde en gratispart i københavn?
har overvejet at skrive en annonce med noget i still med dette, men er ikke sikker på at det vil være til meget hjælp, læs gerne og giv lidt ideer til hvad jeg kan skrive eller ændre!

"Jeg leder lidt efter en gratispart da jeg er under uddannelse og pengene er små smiley i det nye år vil jeg tjene mere og vil MEGET gerne betale for parten der smiley

jeg er ikke la rytter på hest og mangler lidt balance, dog er jeg en sød og rar pige der elsker at nusse og hygge med hesten. ønsker ikke at triumfere på landets stævne baner men ønsker blot en hest at hygge om og ride nu og da smiley

jeg er snart 20 år og bor i valby, københavn.

jeg red et par år da jeg var lille og lidt for 1½ år siden, efter et halvt års ridning købte jeg mig en sød hoppe som jeg ville lære på, jeg elskede hende super meget og vi skulle lære sammen! DOG blev hun taget fra mig da sælger var svindler og solgte mig en hest der ikke var hendes! smiley øv øv
men alt i alt elsker jeg sammenværet med hesten mere end hvad hesten nu kan smiley

dog er jeg 180 høj og vejer 75 kg smiley så kan ikke rigtig ride en ALT for lille hest/pony smiley

håber dog der er nogle der ude der vil give en heste elskende sjæl en chance for at ride igen smiley
håber lidt at kunne modtage lidt undervisning fra dig en gang om ugen hvis det kan lade sig gøre.

på den anden side muger jeg gerne hver gang jeg er der og hjælper også gerne til i stalden smiley

håber nogle der ude har en sød hyp som savner lidt selskab! "






tror i at der er nogle der nogle gratis parter der ude eller er det helt urealistisk?

for er ikke super interesseret i rideskole ridning da man mest bare rider i numsen på hinanden smiley

Knus daniella,

giv mig lidt feedback på hvad i syntes smiley og også gerne rettelser i hvordan annonce kan se ud!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gratis part i københavn
Kommentér på:
gratis part i københavn

Annonce