{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

og så bakker du lige WHAAAT {{forumTopicSubject}}

jamen jeg er jo i den dejlige situation at jeg er ved at tage kørerkort, hvilket jo bare er skønt, med skønt på, nej hvor jeg glæder mig til at have kortet og kunne kører bil.
Idag skulle jeg så til min allerførste kørertime ude for kravlegården, selvfølgelig har jeg nerver på, men der er heldigivs ikke så mange biler på vejen, og ja jeg kører som en gammel mormor lige nu 20 km under fartgrænsen er åbenbart passende for mig, så min kørerlærer er meget efter mig og får mig op i fart så vi ikke er til gene for de andre bilister.
Det går hverken værre eller bedre end at bilen så pludselig skriger på benzin (jeg tror lidt at min kørerlærer med vilje ikke har fyldt den inden jeg skulle kører) og han guider mig ind på en tankstation hvilket jeg på ingen måder er tryg på, der er pludselig mange ting at holde øje med, og selvfølgelig får jeg nærmest parkeret 9 m fra standeren, og min kørerlærer ligger jo nærmest flad af grin og min manglende afstands bedømmelse.
Pludselig siger han at det vil være alle tiders mulighed for at øve parrallel parkering, WHHAAATTT tænker jeg bare, jeg prøvede lidt at bakke da jeg var i kravlegård, men ligefrem at gøre det på en tankstation, det var ikke lige min forventning til dagen.
Et kvarter efter er jeg kommet tættere på og vi kan endelig tanke, men i mellem tiden har de tankansatte og andre billister vidst fået sig en god griner over mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  og så bakker du lige WHAAAT
Kommentér på:
og så bakker du lige WHAAAT

Annonce