{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Hansenberg-Dyrepasser uddannelsen {{forumTopicSubject}}

jeg har overvejet meget at tage på hansenberg, da jeg kan havde min hest med.

Nogen at jeg der har gået der og hvordan er skolen og hvordan er det at havde hest med og hvordan er undervisningen ??

jeg vil nemlig gerne tage dyrepasser uddannelsen med hest som speciale så vil gerne høre lidt om hvordan da skolen er og hvordan rideundervisningen er der nede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hansenberg-Dyrepasser uddannelsen
  • #1   20. jan 2013 Har ikke selv gået på Hansenberg, men ville rigtig gerne have startet der, i stedet for på Vilvorde hvor jeg går nu smiley Har ikke hørt andet end positivt om Hansenberg smiley

• #2   20. jan 2013 altså jeg har hørt, at Hansenberg hvertfald ikke lader deres elever undgå at få en elevplads...
    jeg har meget dårlig erfaring fra Vilvorde (gik der selv, og tog grundforløbet som dyrepasser) men at hjælpe en videre... omg da nej.. det må man da selv ligge og rode med... -.- så dårligt jo.

så har de sidste par år forsøgt at få en elevplads med heste men det er sQ svært.
    dog tror jeg at jeg omsider har fundet et sted hvor jeg kan starte inden for meget kort tid. men FUCK (jan undskyld sproget) hvor har det været svært ...!!!

så gå efter Hansenberg! helt sikkert =) held og lykke.

• #4   20. jan 2013 Kristina, ja, det er Vilvorde nemlig rigtig dårlige til!! Det er lidt trist egentlig.. For det er jo en okay skole (de har ikke særlig meget styr på hvad de laver) Er HELDIGVIS snart færdig! smiley

Kommentér på:
Hansenberg-Dyrepasser uddannelsen

Annonce