{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

køb af tilskud her på hg {{forumTopicSubject}}

hvordan ville i reagere hvis i læser en salgs anc. med noget tilskud foder. Der står det er et fejl køb og kun brugt til en fodring og det er sat til bud over 200kr, og man ser den sidste bud er på 250kr, jeg byder 270kr med porto som jeg så får jeg ved hvad jeg giver normalt hos min dylæge 499kr, så syntes enligt det er en ok pris for noget der er brugt lidt af.
da jeg modtager varen ser jeg det er næsten 2 år for gammel smiley kontakter sælger som tilbyder at overføre 200kr tilbage så hun fik dækket porto,men det syntes jeg ikke er okay især når man ikke oplyser om at det er et for gammel produkt, og jeg vil jo ikke betale 140kr på porto uden at få nogen vare.
er det mig der er fejl på den.
ja det blev lidt langt for at forklare det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af tilskud her på hg
  • #1   21. jan 2013 Hun må selv stå for porto'en, når det er så meget for gammelt.

  • #2   21. jan 2013 Sælger burde have oplyst at det var for gammelt!

    Der sker ikke noget ved at bruge det. Vitaminer, mineraler m.m. virker ikke så godt mere, men hesten kan sagtens spise det.


  • #3   21. jan 2013 Det er simpelthen urimeligt - hun har ført dig bag lyset ved at sælge noget, der er for gammelt. Det er 100% hendes fejl, og hvis hun havde bare ét ærligt ben i kroppen, skulle hun give dig det fulde beløb tilbage!

    Selv har jeg lige givet nogle ting væk gratis, fordi jeg ikke ville være bekendt at tage penge for noget, der var for gammelt.

    Desværre kan man ikke gøre så meget, når man bliver snydt herinde - har selv prøvet det og anmeldte faktisk sælger - men der skete intet, og hun sælger stadig varer, selvom jeg ved, at hun snyder så det driver.....


  • #4   21. jan 2013 ja har også prøvet at blive snydt før herinde,men tænkte at ja nu prøver jeg igen at købe hvor det bliver sendt,for normalt henter jeg alt jeg køber for gider ikke at folk er uærlige øv bøv..

Kommentér på:
køb af tilskud her på hg

Annonce