419 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Klippe billeder ud"
Klippe billeder fra video? HJÆÆÆLP!!!
Anyone? O_o jeg kan ikke længere klippe billeder ud af Live movie maker... Så hvad kan jeg ellers gøre? :D
Anyone? O_o jeg kan ikke længere klippe billeder ud af Live movie maker... Så hvad kan jeg ellers gøre? :D
Skrevet af: Eventyr! - 11. sep 2013
klippe tom ridebane ud i moviestar ?
når man nu prøvet at filme sig selv ride, opstår det en del spildtid hvor kamerate bare filmer en tom bane eller en hest langt væk. kan man klippe det væk med moviestar - og hvordan? jeg kan kun få...
når man nu prøvet at filme sig selv ride, opstår det en del spildtid hvor kamerate bare filmer en tom bane eller en hest langt væk. kan man klippe det væk med moviestar - og hvordan? jeg kan kun få...
Skrevet af: Kia - 21. jun 2012
Hvilket program bruger i til og klippe billeder ud af videoer?.
Jeg har nogle rigtig fine videoer, hvor jeg gerne vil have klippet lidt billeder ud af. Men jeg bruger lige nu realplayer, men den bliver ved med og sige jeg skal downloade det der koster penge når ...
Jeg har nogle rigtig fine videoer, hvor jeg gerne vil have klippet lidt billeder ud af. Men jeg bruger lige nu realplayer, men den bliver ved med og sige jeg skal downloade det der koster penge når ...
Skrevet af: Ida Nilsson - 26. aug 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
- Vaske vindueri stuen 205 kr.
- Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
- Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
- Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
- Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
aug 2004
Følger: 71 Følgere: 85 Heste: 3 Annoncer: 1 Emner: 47 Svar: 320
aug 2004
Følger: 71 Følgere: 85 Heste: 3 Annoncer: 1 Emner: 47 Svar: 320
Klippe billeder ud af video - hvordan