{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Genoptræning efter vinterpause. {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke fået redet så meget her i vinter, på grund af tidsmangel og ja mudderet.
Jeg har endelig fået vasket min hoppe fin og klar, og skal igang igen. Jeg har redet hende lidt uden sadel, men hvordan ville en 'korrekt' genoptræning foregå?
Hun skal ikke bruges til svært dressur eller spring, mest skovture, også lidt ridebane Islænderdressur smiley
Hun har gået i lystdrift hele vinteren, og tager ofte flere galop ture på folden om dagen smiley
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genoptræning efter vinterpause.
  • #1   17. apr 2014 Følger lige med smiley

  • #2   17. apr 2014 Min egen har også stået ret meget stille her i vinteren, fordi vores udebane har været ekstremt mudderet og våd. Men vi begyndte lige så stille at ride igen for en måneds tid siden smiley

    Vi rider nok en 4-5 gange i ugen.. Og det forgår i øjeblikket rigtig meget i skridt, og måske en 20-30 minutter i trav eller lignende.. smiley
    Noget der er rigtig godt, er at give hesten en fridag hveranden dag, så kan musklerne bedre sætte sig. Jeg vil mene, at du ligesom kan mærke på hesten, hvor meget du kan trave - da det jo er forskelligt hvor god form den er i, selvom den har stået stille. Min egen er heldigvis stadigvæk i okay form smiley


Kommentér på:
Genoptræning efter vinterpause.

Annonce