{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du en baloun sadel?!
  • #1   20. apr 2014 Ja, jeg har :P!
    Har sprunget i den, og springer generelt også i den. I de højere højder springer min hest mig ud af sadlen, men omkring de 60-stykker kan jeg klare uden problemer :)!
    Rider med en elastik gjord, som jeg mener at jeg har købt fra hooks, eller sådan noget xD! Anatomisk formet elastikgjord, til nogen af 500 kr. Egentligt skulle jeg vel ud og inverstere i en dyrere gjord som equisoft el. lign., fordi jeg gerne vil have sådan en... Men ja, gjorden er ikke problemer på sadlen.

    Hvis jeg må sige noget til baloun sadlen, så skal du være ops. på at den synker sammen med alderen, og gradvist begynder at bue mere og mere nedad der hvor bøjlerne ligger trykket, og dermed kommer den til at flapre bagtil/fortil hvis du ikke er opmærksom på det, og får den 'bøjet' tilbage :)!
    Derudover er læderkvaliteten ELENDIG! Seriøst, min er så grim efter 2 års let brug. Stigremmene slider læderet helt glat, og det samme er sædet nu næsten blive. Man kan se en svag antydning af at den har været mønstret.
    Med det sagt sidder jeg fantastisk i min sadel :)!


  • #2   20. apr 2014 Jeg har tænkt mig nemlig og købe xpand gjord enne equisoft gjorden smiley men er i tvivl om den ville glide fra side til side sadlen, når set er lidt elastik smiley
    Jeg fik af vide inden jeg bestilte den at den bliver slidt ved remmenede smiley
    Har du prøvet at stige direkte op fra jorden af ? Eller bruger du skammel? smiley


  • #3   20. apr 2014 Bruger skammel til hverdag, men stiger op fra jorden til tider i skoven o.l., der sidder den helt fint, som en normal sadel :)! Har ikke haft problemer med at den gled rundt, selv når gjorden ikke var helt spændt efter smiley

  • #4   21. apr 2014 Okay smiley det jeg glad for at høre smiley mange tak smiley

Kommentér på:
Har du en baloun sadel?!

Annonce