{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest bange for vandslange
  • #1   22. jul 2014 Træn med vandslangen også, er mit bedste bud. Lad ponyen kigge på den.. Måske den finder ud af at den ikke bliver ædt smiley
    Det skal vel bare trænes, og hvis den ikke ligefrem oplever noget dårligt med vandslangen, så tror jeg da at den på et tidspunkt vil acceptere at den er der.


  • #2   22. jul 2014 Jeg startede ud med en flaske med vand, som jeg hældte på benene af hesten - når han syntes det var ok, gik jeg over til en spand med vand og vaskede ham med en stor blødstrigle (så det plaskede lidt) - da han var cool med det. Prøvede jeg af hælde spanden med vand over ham, det var han også ret cool med. Og så viste jeg ham vandslangen, uden vand - rørte ham med den over hele kroppen. Så tændte jeg den, sprøjtede lidt på benene, bagefter hele kroppen - nu synes han vandslangen er helt fin (:

    Btw: ^overstående forgik over et par uger, ikke kun en dag (;


  • #3   22. jul 2014 træn først at slange bruges uden vand, rundt omkring hesten. Brug godbidder. gå langsom fremad med vand på hovene, op ad benet osv. med blød stråle.. brug godbidder og ros.

  • #4   22. jul 2014 Tak smiley

Kommentér på:
Hest bange for vandslange

Annonce