{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

lære tølt {{forumTopicSubject}}

Står med en 5 års uden muskler pt hun redet 4 gange de sidste 2 mdr men skal nu for alvor i gang hun fået sko på alle fire og i går var det første gang vi red med dem og havde svært ved finde tølten hun er 5 gænger men faldt til trav siden hele tiden nogen der har et godt råd ud over flere muskler og grundholdning? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lære tølt
  • #1   27. jul 2014 Styrk bagparten, få den til at tråde ind under sig.
    Men vigtigst af alt, undervisning.
    Lyder ikke til at den er gangsat


  • #2   27. jul 2014 For en god tølt er det vigtig at træne ryggen især, for ellers vil hun ikke kunne bære sig selv og rytteren. Derfor en masse volter, slangegang og ottetaller. Derfter er det vigtigt at få øvet parader, så hun er klar over signalerne før tølten inøves

  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #3   27. jul 2014 Tölt kræver virkelig muskler...spørgsmålet er om hun overhovedet har styrken til det på nuværende tidspunkt? Korrekt tölt kræver jo masser af grundridning, bæring og styrke.

  • #4   27. jul 2014 Alt det er jeg fuld ud klar over ,n har pt Ingen muskler hun vælger trav men spørgsmålet er jo om jeg bare skal lade tølten lægge de næste mdr mens jeg forsætter grundridningen og nej hesten er ik gangsat pga alder og skal derfor gangsættes om 3 mdr når hun får flere muskler undervisning starter vi tirsdag. Bare lidt øv hun ik viser mig tølt i overgangene eftr hun fået sko på

  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #6   27. jul 2014 Jeg ville personligt lade tølten ligge helt indtil hesten havde bæringen og muskelstyrken på plads.

Kommentér på:
lære tølt

Annonce