Er der nogen derude bag skærmene, som har tid og lyst til at se en video af min hest, og fortælle mig hvad I synes om ridningen, og hvad jeg skal gøre for at få ham op i nakken og ind under sig med bagbenene?Skal lige siges at videoen vender på hovedet, så en fordel vil være at have en bærbar computer man kan vende rundet :-DJeg kan sende videoen over mail, tror jeg.. Jeg har nemlig ikke lyst til at oprette en VIP bruger herinde pga én video..
vil godt pernille-b-mikkelsen@hotmail.com så kikker jeg på den i morgen
Jeg vil også gerne :) marrow89@hotmail.com
Har prøvet at sende videon til jer, men det tager en krig at få den sendt, og har lige oprettet vip bruger herinde, men videon fylder for meget :/ hvad gør jeg? :-D
Læg den på youtube (:Vil gerne se på den hvis det er
Videoen er nu lagt på Youtube, men den vender på siden og det hele er blevet meget småt :-/ Men håber nogen stadig vil tage sig tid til at se den og rette mig, samt hjælpe mig med at få ham op fra forparten og op i nakken :-)Her er et link - http://www.youtube.com/watch?v=Vs7PLpn6ar8&feature=youtu.be Håber det virker..
:-D
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Er der ikke nogen der vil lave en fototime? Lang tid siden jeg har været med i en, og der er sikkert også nogle flere der vil være med :D
Jeg ved godt, det plejer at være Cheval Noir, som opretter disse "Har du talt med din hest i dag?" tråde, så jeg håber ikke, jeg træder nogen over tæerne ved...
Jeg har nu trænet min min hest i lidt over en måned. og alligevel har jeg lidt mistet modet.. folk siger det jeg gør er forkert og at jeg ikke burde ride ham...
Net-chat førte til trusler og sexchikane Af Bente Lembo bente.lembo@nordjyske.dk NORDJYLLAND: En 27-årig mand fra Hobro er ved en domsmandsret i Aalborg...