Camilla H Camilla H Fyn, Danmark Bruger på velkommen til hestegalleri.dk - danmarks største mødested for heste-interesserede
Dato: 2012-6-9
Vist 321 gange
profil billede

(Emnets ejer)

Nogen der har tid?

9. jun 2012 kl. 21:36

Er der nogen derude bag skærmene, som har tid og lyst til at se en video af min hest, og fortælle mig hvad I synes om ridningen, og hvad jeg skal gøre for at få ham op i nakken og ind under sig med bagbenene?

Skal lige siges at videoen vender på hovedet, så en fordel vil være at have en bærbar computer man kan vende rundet :-D

Jeg kan sende videoen over mail, tror jeg.. Jeg har nemlig ikke lyst til at oprette en VIP bruger herinde pga én video..

Svar til emnet: Nogen der har tid?

profil billede

9. jun 2012 kl. 21:42

vil godt pernille-b-mikkelsen@hotmail.com så kikker jeg på den i morgen

9. jun 2012 kl. 21:44

Jeg vil også gerne :)
marrow89@hotmail.com

profil billede

(Emnets ejer)
9. jun 2012 kl. 22:12

Har prøvet at sende videon til jer, men det tager en krig at få den sendt, og har lige oprettet vip bruger herinde, men videon fylder for meget :/ hvad gør jeg? :-D

9. jun 2012 kl. 22:13

Læg den på youtube (:

Vil gerne se på den hvis det er

profil billede

(Emnets ejer)
10. jun 2012 kl. 20:05

Videoen er nu lagt på Youtube, men den vender på siden og det hele er blevet meget småt :-/ Men håber nogen stadig vil tage sig tid til at se den og rette mig, samt hjælpe mig med at få ham op fra forparten og op i nakken :-)

Her er et link - http://www.youtube.com/watch?v=Vs7PLpn6ar8&feature=youtu.be

Håber det virker..

profil billede

(Emnets ejer)
10. jun 2012 kl. 20:26

:-D

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Nogen der har tid?

Lignende forum-emner

Om HesteGalleri:

HesteGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom