{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjembæk ridelejr. Jeres mening?
  • #1   11. jun 2014 Det gør vi da også på den ridelejr jeg skal på smiley Ikke den du tænker på, men en anden smiley
    Det er da helt normalt at man skal rydde op efter sig selv, det er jo os der har grisset i sovesalen, med vores støvler, slikpapir osv., så vi bliver sat til at rydde op efter os selv smiley

    Der er der da intet mærkeligt i smiley


  • #2   11. jun 2014 Nej men hun fik det til at lyde som en virkelig dårlig ridelejr MEN jeg glæder mig:D

  • #3   12. jun 2014 nu har jeg selv været der 2 år i træk smiley

    men jo man skal gøre rent i sovesalen og når man har spist hvilke hos mig også gir mening da det jo er os der har sovet der smiley

    så bare rolig smiley


  • #4   27. jan 2015 Sidste år da jeg var på ridelejr skulle vi også tage opvasken gå ud med skraldet og alt sådan noget jeg synes det er en del af det altså hvis jeg har svinet der hjemme skal jeg jo også selv rydde op

    Ps. Jeg skal også på hjembæk ridelejr i uge 28


  • #5   12. feb 2015 Jeg var der sidste år og skal igen i år, og jeg synes det er den hyggeligste ridelejr smiley Jeg har intet imod at man skal gøre rent efter sig selv og de andre, hjælpe med at lave mad, sætte i og tage opvasken, det er da bare normalt pli at man gør det? smiley Sidste år var jeg nok den som gjorde det mest, det var lidt irriterende, men når ingen andre gør det, må an vel bare være den voksne og modne og så gøre det for dem smiley

    Jeg synes du skal glæde dig, for det er virkelig alle pengene vær! Det er SÅ hyggeligt at man får virkelig en på opleveren smiley


Kommentér på:
Hjembæk ridelejr. Jeres mening?

Annonce