{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

DM for fjordhest budget? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg regner med at tage til DM for fjordhest i 2016, og ride en allroundklasse. Jeg skal "konfirmeres" i foråret (holder en stor 15års fødselsdag da eg ikke tror på det) og vil genre lægge nogle penge til side, men skal lige finde ud af hvor mange ca.

Vi bor i Storkøbenhavn, og skal køre (regner med at det er på Birken) så vi skal for det første leje en trailer, til sådan 3 dage.

Så er der startgebyr.

Derudover, skal man måske opstalde hesten derovre??

Er der andre udgifter??


Hvor mange penge ville i ca. regne med at skulle spare sammen, hvis det var jer?

Knus!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DM for fjordhest budget?
  • #1   3. sep 2014 Ved ikke lige med priser..

    Men, du kan godt opstalde på birken under DM.
    Så skal du regne med 4 dage, så i kører torsdag i stedet, så hesten har en chance for at slappe ordentlig af efter transport.
    Så er der camping på stævnepladsen.

    Jeg synes, med hensyn til transport, at undersøge i god tid, om der ikke skulle være andre fra omkring dig der skal afsted, som har en ledig plads..
    Så kunne i tilbyde at tage en alm. Trailer med til sadelskabe hvis de har hesten i traileren.


  • #2   3. sep 2014 Jeg skal til dk cup fra torsdag til søndag som bare er et alm C stævne det giver vi 1700 og det er eksklusiv transport og trailer da vi har vores egen smiley

  • #4   3. sep 2014 Hvad er priserne på Birken? smiley

  • #5   3. sep 2014 Mener at boks plejer at koste 800 for en weekend smiley

    Du kan roligt spare mange penge op - det er jo endnu ikke sikkert hvor DM skal holdes henne, både i 2015 og 2016.
    Jeg håber snart at andre end Birken påtager sig opgaven, da der er rigtig meget arbejde i at have sådan et stævne.
    DM ligger somme tider sammen med Kristi Himmelfarts stævnet i maj/juni, og så er det nemmere. men f.eks. i år har Birken afholdt både deres egen Kristi Himmelfarts stævne samt DM i august.

    Jeg ville regne med omkring 2500 for en weekend på Birken. Hellere ligge for meget end for lidt til side! smiley Husk at læse de nye kvalifikationskrav i forhold til DM. Du kan læse om de nye kvalifikationskrav på www.fjordhest.dk smiley


  • #6   3. sep 2014 Du skal regne med omkring 2500 smiley og som skov foto skriver, hellere ligge for meget end for lidt til side...

Kommentér på:
DM for fjordhest budget?

Annonce