{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Ponygalopløb {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg skal ride ponyløb her den 20. September (på lørdag) og der er mange piger som har almindelig spring eller dressursadel, men jeg har en galopsadel (kun til træning men det skader nok ikke at bruge det til løb) og har også rigtige galopløbs-bukser.. Men jeg har ikke nogen galopstøvler... Og det er jo lidt kikset at komme og se så proffesionel ud overalt undtagen på fødderne.. Skal nemlig have Jodhurps og leggins på. Fordi jeg har næsten det hele sæt undtagen de skide støvler!
Men de eneste der er værd at betale for er nogle fra Ireland som skal fragtes + de koster "kun" 80€ hvorimod alle de andre hjemmesider har prisen 150 $ osv. Så jeg skal på en måde få plaget mine forældre til at lade mig købe dem (bare rolig har masser af penge til dem (7000kr))

Så hvordan tror i jeg kan gøre det?

Forresten jeg en dreng!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponygalopløb
  • #1   12. sep 2014 Hej Lucas
    Syntes der er vildt fedt at du rider ponyløb. Syntes helt personligt at det er lige meget hvilke sko man har på, det kan godt være at det føltes lidt kikset når det er det eneste der mangler, men tror ikke der er det folk kigger efter.
    Hvis ikke dine forældre er helt med på ideen om et par nye støvler, syntes jeg bare at du skal bruge det du har. Et par støvler er tros alt lidt dyre.
    Men stor respekt for din sports gerne, det er ikke tit man høre om drenge der rider smiley


  • #2   13. sep 2014 Spar du de penge så længe du ikke er ældre, og derved stadig vokser (-: det er mange penge at bruge på noget, du måske ikke kan passe om et år (-:
    Du kan også sagtens ride i det du har, det er der ingen der vil se skævt til (-:


  • #3   13. sep 2014 Du skal lige være opmærksom på hvor lang tid det tager i fragt når det er ved at være tæt på smiley

  • #4   15. sep 2014 Tak fro svarene! smiley
    Tror bare jeg lader det ligge.. Har kigget på mange billeder fra ponyløb for et år siden og ikke så mange af dem havde rigtige støvler på smiley


  • #5   15. sep 2014 Skal også starte på lørdag, dog for KAT III, det var dig med den orange hjelm idag ikk?

  • #6   16. sep 2014 Jo... Det var lidt pinligt at være den eneste dreng smiley


Kommentér på:
Ponygalopløb

Annonce