{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytterlicens som 23 årig hvordan ?
  • #1   12. okt 2014 Det kan du ikke, du skal ha ryttermærke 3 + 4 og klar parat start. Alle skal bestås med en teoretisk og en praktisk prøve, men du kan muligvis slippe for undervisningen, nogle steder tilbydes selvstudie.

  • #3   12. okt 2014 okay skal man så have 1+2 også for at kunne tage 3+4 ? eller kan man godt springe direkete dertil ?

  • #4   12. okt 2014 Du behøves ikke at tage 1 og 2 for at tage 3 og 4 smiley

  • #5   12. okt 2014 Medmindre du har taget ridemærke 1 og 2, så bortfalder kravet om ryttermærkerne smiley

  • #6   12. okt 2014 jeg står i samme situation og der er kun en vej og det er at få taget ryttermærkerne 3+4 og klar parat start.... ideen er fin nok til nybegyndere og uerfarne vokssen ryttere men er lidt træt af at skulle igennem alt det efter små 20 år sammen med heste smiley

  • #7   12. okt 2014 Jeg startede i vinters på ryttermærkerne 3+4, men stoppede igen. Det er tilrettelagt til børn, både undervisning og hæfterne. Fuldstændig til grin og man føler sig virkelig latterliggjort fordi man ikke tog dem som barn.
    Jeg ringede til drf for at høre om der ikke var en anden vej, når nu man er voksen, men det var der ikke.


  • #8   13. okt 2014 Er det ikke bare et spørgsmål om at få det gjort? smiley I ved jo, der ikke er en anden vej, så skal balderne da bare knibes sammen de uger, det nu tager.
    Alternativt kan I jo spørge den der underviser, om I må tage det som et "selvstudie" og bare møde op til prøven. Kan med sikkerhed sige, at der ikke er nogen, der er døde af at tage de prøver - uanset alder! smiley


  • #9   13. okt 2014 Synes altså ikke det er så slemt, det er jo ikke kun små piger der deltager, men også større piger og tænk, der var også voksne på min egen alder. Synes det var rart at ha mulighed forvat prøve "agility" øvelserne før prøven....

  • #10   13. okt 2014 Jeg tror mit største dilemma i den sammenhæng er at jeg jo har et liv udover de her prøver smiley så ville have svært ved at komme til undervisning da jeg er fuldtids ansat og selv har hest hjemme jeg skal ride og muge hos også skal servere mad også er den dag hurtigt gået, så for mit vedkommende skal det næsten være selvstudie hvis det skal kunne lade sig gøre smiley

  • #11   13. okt 2014 Jeg gjorde det med to børn (små børn under 5), arbejde og 7 heste i stalden... Det blev holdt over 3-4 lørdage, men det var ikke noget problem hvis man ikke kunne deltage hver gang...

  • #12   15. okt 2014 Tror godt du ka læse hjemme, også bare møde op til prøverne.
    Om det så er en go ide, ved jeg ik.
    Har dem ik selv, for har ik noget at bruge dem til pt.


Kommentér på:
Rytterlicens som 23 årig hvordan ?

Annonce