{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B-hest spring
  • #2   27. nov 2014 Heste skal ikke have nogen nulrunder for at kvalificere sig til landsstævner, men heste ryttere skal have 3 nulrunder i LA. Ligemeget om det er LA* eller LA**.

    Ponyer derimod skal have 3 nulrunder i MB** eller højere før de må starte landsstævner, mens pony ryttere skal have 5 nulrunder i MB smiley


  • #4   27. nov 2014 Jeg ville altså ønske folk havde styr på reglerne inden de kommenteret...

    Taget direkte fra DRF'S spring reglement:

    341. KVALIFIKATIONSKRAV
    341.1.Deltagelse ved B-stævner eller højere
    Hesteekvipager: Ingen krav til hesten. Rytteren skal minimum tilhøre
    rytterkategori 3.
    Ponyer: Ponyen skal have gennemført mindst 3 fejlfrie runder i mindst
    MB2* ved C-stævner i kvalifikationsperioden afviklet i følgende metoder:
    A, B1, B2, B3, B0, B5 og B6: Fejlfri hovedrunde
    B12: Fejlfri første hovedrunde
    B4 og B7: Fejlfri i fase 1+2.
    Ponyrytteren skal minimum tilhøre rytterkategori 4.

    Så nej - heste skal ikke kvalificeres til landsstævner smiley


  • #8   28. nov 2014 Tia: Det eneste du gør er at forvirre. Det kan godt være der ikke er noget som hedder B/A pony/hest længere, men folk bruger det stadig. Det hedder jo stadig C/B/A stævner, så det er jo logisk nok at folk kalder deres heste/ponyer B-pony eller A-hest.

    Hvis man endelig skal gå efter det du skriver, så kan ens hest ikke længere blive B-hest, og derfor er det, du skriver forældet.

    Hvis du læste det afsnit, jeg har kopieret, står der ret tydeligt, at der ingen krav er til heste. Derfor enten findes der slet ikke B-heste, ellers er alle heste B-heste eller også kan man sige at alle heste, som har startet landsstævner, er B-heste smiley


  • #10   28. nov 2014 Jeg synes vi skal stoppe den diskution?? Jeg er helt med på det nu??Jeg var bare i tvivl om min hest må starte Landsstævne??

Kommentér på:
B-hest spring

Annonce