{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Med på tur i klosterheden i morgen...? {{forumTopicSubject}}

Nogle der er med på en frisk ridetur imorgen i klosterheden ved Struer og samtidig bli meldt ind i vores nye rideklub, vestjysk sports- terræn rideklub der holder dette lille arrangement, som er deres første.
Det blir en frisk skovtur på 10-15 km og tager ca 2 timer... Start kl 13...!!! smiley
Der vil komme en journalist og lign for at høre lidt til ideen om denne natur rideklub...!!!!
Jeg har en ekstra plads i traileren fra hee (Ringkøbing) og videre mod vemb og op mod klosterheden....
Det er kun for medlemmer, men der bliver taget tilmeldingsblanketter med så du kan melde dig ind på stedet. Det koster 250 for et helt år og efter d. 10 december, skulle vi gerne være en godkendt rideklub i DRF (hvis vi når 50 medlemmer inden d. 10)
SÅ KOM FRISKE ALLESAMMEN....!!!!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Med på tur i klosterheden i morgen...?
  • charlotte t
    charlotte t Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 2 Emner: 7 Svar: 21
    #1   5. dec 2014 Det kunne være hyggeligt smiley Det kunne jeg godt finde på at springe med på. jeg bor næsten på vejen hvor du kører.

  • #2   5. dec 2014 Jeg vil gerne med.. Hvor skal man mødes??

  • #3   6. dec 2014 Husk bare at man SKAL meldes til klubben derude for at måtte ride med...!!

    Kg gerne på hjemmesiden, www.vesthest.dk og se om det kunne være en klub kunne tænke jer at bakke op om. Vi har rundet de 50 medlemmer er jeg blevet meddelt, som det kræver at komme med i DRF, hvilket er rigtig godt klaret på kun 9 dage, men vi kan stadig være mange flere.

    Det er en klub der ikke har en adresse og ridehus og lign, men kommer stadig til at fungere som en gældende rideklub uder distrikt 11/13.

    Vi sætter focus på at bruge naturen at ride i som distance, jagt, terræn, treck, kørsel, islænder ridning osv... men dressur og spring er selvfølgelig og meget velkomment.

    Mødested på lørdag Fousingvej hvor Mosevej krydser Kl 13 det er nok brdst hvis vi er klar til at ride kl 13 da der kommer en fotograf.

    Har i mulighed og lyst, så kom så mange i kan alle sammen...!!! smiley




  • #4   6. dec 2014 Skriv til mig på 22957262... Det er først til møllen hvem der kommer med...
    Der kan bli snakke om en LILLE betaling til lidt diesel. Hvor meget afhænger lidt af hvor du skal på og af henne. smiley

    Regner med at køre fra Hee ca kl 11,15...!!!


  • #5   6. dec 2014 Jeg køre selv der ud.. Skal man have de 250 med der ud idag?? smiley

  • #6   6. dec 2014 Jep... smiley
    Godt at høre du kommer... Ta endelig nogle flere ed hvis du kender nogle..! smiley


  • charlotte t
    charlotte t Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 2 Emner: 7 Svar: 21
    #7   6. dec 2014 Jeg er meget interesseret i jeres nye klub men jeg må hellere springe over i dag jeg har ikke haft ham så længe, men det kunne være super senere hen hvis man mødes i nærheden af klosteheden hvis jeg kunne få et lift med mod betaling selvfølgelig. smiley

  • #8   6. dec 2014 Charlotte hvor bor du?

  • charlotte t
    charlotte t Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 2 Emner: 7 Svar: 21
    #9   6. dec 2014 ved bøvlingbjerg

  • #10   6. dec 2014 Det er kun en ganske alm skovtur i flok... Så ikke noget vildt hvis det er. Kan godt være den blir delt på vejen hvis nogle vil på en lidt kortere tur.

Kommentér på:
Med på tur i klosterheden i morgen...?

Annonce