{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første springstævne.
  • #1   12. dec 2014 Fokuser på alle de hvide og husk at trække vejret smiley

  • #2   12. dec 2014 Fokuser på midten af springet! smiley tag det stille og roligt! Der er ikke noget der haster det er jo sløjfespring! Regner ned at du skal starte flere gange? Når det er B0 plejer det, at værre samme bane i nogle af de forskellige højder! Og vis det er det, så brug den først runde på at se banen, se hvordan hesten reagere osv. du har jo en runde mere smiley

    Tænk på at det skal være en god oplevelse, og måske få nogle til at filme det, så kan du se videoen bag efter, og se hvad du gøre forkert/rigtigt! Desuden er det jo et godt minde, og vis nu du skulle være så uheldig at falde af, eller hesten flipper helt ud eller noget... Ja så har du det på video, også kan du tilsidst samle en masse fail klip smiley ja det gør jeg selv og det er blevet til en del sjove billeder og videor smiley


  • #3   14. dec 2014 Startede første gang på min 4 års sidste weekend. smiley
    Jeg var lidt nervøs, men jeg har nogle råd: (Har startet rigtig mange stævner)
    Du skal bare tage det roligt, husk at det bare er sløjfespring.
    Når du skal gå banen, så gå den rigtig mange gange, stå og sig den, så meget du kan.
    Tænk på den mens du varmer op.
    Til mit aller første stævne i 2010, glemte jeg banen i første runde, siden da, har jeg ALDRIG glemt en bane, aldrig!
    Før du springer, så kig på tallene, så du er sikker på at du kommer på det rigtige spring.
    Og hvis det går galt, så vare sig "Pyt, vi prøver igen" aldrig bliv sur på hesten! smiley


Kommentér på:
Første springstævne.

Annonce