{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Hate fra sidste stævne- Se det næste {{forumTopicSubject}}

For et år siden, lagde jeg en video ud, hvor jeg red klubmesterskab, og jeg fik en del spydige kommentarer, som ikke var konstruktiv kritik (De er ikke offentlige). Eksempler:
Du kan jo ikke ride den hest? Den går slet ikke til biddet?
Du sidder af helvedes til!
Det var blandt andet noget af det, som folk skrev til mig, og jeg blev rigtig ked af det over det.. Faktisk, så red jeg ikke stævne et helt år, fordi jeg ikke turde. Jeg turde ikke, fordi at jeg var bange for at få et nyt læs lort i hovedet. Og nej, den gik slet ikke til biddet, men det havde stået stille i 7 måneder, og havde ingen muskler overhovedet. Jeg havde redet den en måned inden stævnet. Den havde heller ingen muskler på bagparten, eller nogen som helst andre steder
Men men.. Præcis et år senere efter stævnet, meldte jeg mig til igen. Samme klasse, samme hest, samme rytter.. Men kæmpe forandring!
Jeg sammenlignede de to videoer, og jeg er så glad. Han er blevet så fin, så fin, og jeg er også selv blevet bedre. Jer fra sidste år, i kan bare komme igen! For jo, jeg kan godt ride den hest, og det er der ikke nogen der skal sige, jeg ikke kan!
På blot et år, har vi begge rykket os rigtig meget, og knyttet os til hinanden.
Vi har lavet en masse jordarbejde, hygge dage, gå ture og smidt den kedelige træning væk! Jeg havde virkelig fordelt vores 'ride emner' så det ikke skulle blive kedeligt for ham, og det har givet pote! Han har fået fin hals og bagpart, og er super samarbejdsvillig. Det er bare så dejligt! Jeg er virkelig stolt over, hvad vi har bevist, men selvom vi havde denne her succes, så er der stadig et godt stykke endnu! Men han er blevet en dejlig glad hest, så det skal nok gå!
Hvis nogen vil se sammenligningerne, så er der links her nedenunder:

Første stævne: http://www.hestegalleri.dk/video/staevner_og_loeb/330079-klubmesterskab_d_2112_63_75

Andet stævne: https://www.youtube.com/watch?v=Z7VO2iDfvWc
Konstruktiv kritik tager jeg imod, samt ros smiley
Tak fordi i ville læse smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hate fra sidste stævne- Se det næste
  • #1   18. jan 2015 Og ja, forkert glaop igen på den anden volte, men han hører slet ikke efter på stævnebanen, men vi prøver bare igen smiley

  • #3   18. jan 2015 Rosa & Mulerne: Ja, han går endnu bedre til træning smiley Rigtig fint bøjet, afslappet, men stadig fremadgående. Ved ikke lige hvad der sker for hans koncentration på stævnebanen.

  • #4   18. jan 2015 Langt mere afslappet ved stævne nr 2

  • #5   18. jan 2015 Jamen hvis det slår dig så meget ud at få nogle kommentare der måske ikke er særligt pæne fra komplet fremmede mennesker der sidder bag en computer, at du ikke tør ride stævner i et år skal du måske bare droppe at dele dit ridt med hele verden og nøjes med at optage videoer til dit eget formål i stedet for at dele dem i et forum - du rider vel stævner for din egen skyld og ikke vores.

    Sådan er det jo i alle sportsgrene hvor man vælger at eksponere sig selv til konkurrencer, man får kritik og noget at arbejde videre med. Føler DU at der sker fremskridt jamen så er det vel den eneste accept du behøver.


  • #6   18. jan 2015 Konstruktiv kritik er slet ikke et problem, men at få og vide man ligner en fed sæk kartofler på en grim pony, er ikke fedt og få i hovedet.
    Du skal rette dig mere op og sidde roligt med hænderne, det ville være en bedre måde og fortolke det på smiley


  • #7   18. jan 2015 Min pointe var såmænd heller ikke at det var fedt at få at vide, men at du hvis du ikke kan "klare" grimme kommentarer og bliver så ked af det over dem, måske burde overveje at lade være med at offentliggøre dine videoer og ligefrem smide dem ud i et forum for verdens mest kritiske folk - hestemennesker.

    Jeg siger ikke at du selv er skyld i det, men jeg har aldrig fået kritik af andre end min ridelære, folk jeg rider med og de forskellige dommere jeg rider for til stævner fordi jeg vælger ikke at smide videoer af mine ridt på nettet til frit skue for alle mennesker - det er sgu lidt at bede om problemer hvis man i forvejen er sensitiv.


  • #9   18. jan 2015 Sød pony, der ser dejligt afslappet ud. Synes du skal være stolt af at dit hårde arbejde har båret frugt smiley

  • #10   18. jan 2015 Astrid: Ja, men elsker bare og dele mine resultater! smiley Vil så gerne vise, at jeg kan smiley
    : Equus: Nej det var det ikke! Og det er bare ikke sådan man gør!


  • #12   18. jan 2015 Hvis du vil dele dine resultater, må du også bære over med alle de negative kommentar. Desværre har folk en tendens til at lade deres konstruktive kritik, blive en stor omgang negativt kritik

  • #13   18. jan 2015 Selvfølgelig skal du kunne ligge dine resultater ud. og der er selvfølgelig risiko at folk ikke levere konstruktiv kritik, men i stedet bare sviner ridtet til. Alle burde kunne ligge deres videoer ud, uanset hvordan resultatet så er, og alle der kommentere bør tænke over hvordan man taler med andre mennesker.
    dejligt du er nået så langt, der er selvfølgelig en masse at arbejde videre med, men hvis der ikke var det, ville det vel slet ikke være sjovt at ride i det lange løb. fortsat god kamp til jer smiley


Kommentér på:
Hate fra sidste stævne- Se det næste

Annonce