{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kåring
  • #1   21. jan 2015 Øvelser til at forme hesten rigtigt. Forstået på den måde at de vender rigtigt når dommerne kigger på dem smiley
    Bl.a. bom træning, som er super godt for ryggen. smiley


  • #2   21. jan 2015 Ud og gå/ride i nogle bakker.. Det er godt til musklerne på bagparten, som oftest er dem der trækkes ned på ved kåringer. smiley og så en masse konditræning i intervaller.. Hvis der er mange heste til kåringen kan oprangeringen være DØDEN efter en dag med mænstring.. Og hestene skal være oplagte lige til det sidste, og det kræver kondi..

  • #3   21. jan 2015 tænker mere på hvor længe i eks. longe ol. .. er der godt at ride ?

  • #4   22. jan 2015 For mig har det været fint, at longere hvis det har været de unge hopper der skulle af sted... Longere mellem 15-45 minutter, og så med masser af volte skift, temposkift, stor og lille volte smiley Jeg er glad for at bruge Pessoa systemtet når jeg longere, men det er en smagssag smiley

    Er det en hest der er klar til at ride er alm. grundridning, frem og ned ridning også en mulighed for at lave en go overlinje og så er en go tur i skoven op og ned af bakker jo altid et hit ...

    Held og lykke med din kåring.


  • #6   22. jan 2015 mime har stået stille pga en nedtur jeg fik så vi mangler kondi og muskler

Kommentér på:
kåring

Annonce