{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Gangartskonkurrance Roskilde dyreskue- erfaringer {{forumTopicSubject}}


Da jeg skal starte gangartskonkurrance på Roskilde dyreskue i år, kunne jeg godt tænke mig at hører fra jer der har prøvet det.

Har i nogle råd?
Hvad skal jeg være særlig opmærksom på?
Hvordan var jeres oplevelse af gangartskonkurrancen ?
Hvordan foregik det?

På forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gangartskonkurrance Roskilde dyreskue- erfaringer
  • #1   6. mar 2015 Følger lige med smiley

  • #2   6. mar 2015 Jeg havde min mands minishet med, så det var for lange liner. Umiddelbart fandt jeg det rimeligt nemt og uformelt, dog svært at føle sig helt sikker som førstegangs, da det var meget begrænset med info derom. Værd opmærksom på at du får dit depositum tilbage når du afleverer dine farver tilbage. Derudover skal du være opmærksom på at der kan foretages ændringer i rækkefølgen af ekvipager, så du skal holde dig opdateret nede i sekretariatet.

    Det forgik for os med lange liner, ved at vi kom 3 ind af gangen og holdt en rimelig afstand. så får du af vide via højtaler hvad de gerne vil se... generelt er det skridt, trav og tilbagetrædning. Ved ikke om der er gallop for ryttere...


  • #3   7. mar 2015 Jeg har redet gangartkonkurrence en gang.

    Man får udleveret et farvet armbind i sekretariatet på dagen, og man kan evt. Få sin ride tid.

    Man rider 3 på banen af gangen, man skal holde sig indenfor keglerne der er sat op.
    Man rider skridt, trav og galop. De siger i højtalerne, hvad man skal ride.
    De ser overgangen, kan ikke huske om ikke de sløjfede paraden sidste år.
    Man fordeler sig på banen med god afstand.

    Man skal komme med en lille beskrivelse af hesten, så de kan fortælle lidt om den til publikum.

    Når man aflever armbindet, skal de have ens konto nr. Så de kan sætte pengene ind på kontoen igen.

    Men ellers mener jeg de har beskrevet gangartsklassen inde på Roskilde dyrskues hjemmeside.


  • #4   7. mar 2015 Mange tak for jeres svar smiley Dejligt smiley

    Bliver spændende at se hvordan det forløber sig smiley



  • #5   7. mar 2015 Altså jeg har planer om at min shetter løber med førstepladsen, for hun er bare sådan en lille tønde på ben, der bare siger "gangartsmaskine", så du må nok nøjes med at stile efter 2. pladsen så du ikke bliver skuffet smiley

  • #6   8. mar 2015 Det kunne godt lyde som noget for mig og min hoppe smiley
    Min shetter-welsh ville stikke af med det hele hvis jeg kunne ride ham smiley han går bedst af alle småponyer på under 120 cm i stg


  • #7   9. mar 2015 Hehe smiley Det bliver sørme spændende at se smiley Jeg vil stille mig meget tilfreds hvis det lykkes min hyp og jeg at få en 2. plads ;D

  • #8   9. mar 2015 Haha... når jeg kommer med sådan en lille fed, uopdragen "ting" så må jeg have det i attituden XD

Kommentér på:
Gangartskonkurrance Roskilde dyreskue- erfaringer

Annonce