{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bliver man B-ekvipage? (Dressur)
  • #1   21. apr 2015 Søg på det, der findes mange tråde med det spørgsmål smiley

  • #2   21. apr 2015 Kvalifikationskrav for deltagelse i B-stævne Heste Både hest og rytter skal sammen eller hver for sig i sværhedsgrad 3 ved C-stævner have opnået: - 63% mindst 4 gange eller - 65% mindst 2 gange i kvalifikationsperioden. Kat.1 ponyer Både pony og rytter skal sammen eller hver for sig i sværhedsgrad 5 ved C-stævner eller B-stævner: - enten mindst 3 gange have opnået mindst 66 % - eller mindst 1 gang have opnået mindst 69 % i kvalifikationsperioden. Kun klasser redet på A-bane er kvalificerende til B-stævner. Kat. 2 ponyer Både pony og rytter skal sammen eller hver for sig i sværhedsgrad 5 ved C-stævner eller B-stævner: - enten mindst 3 gange have opnået mindst 66 % - eller mindst 1 gang have opnået mindst 69 %. Ved B-stævner kan kategori 3 ponyer starte sammen med kategori 2 ponyer såfremt de har kvalificeret sig til dette. Kun klasser redet på A-bane er kvalificerende til B-stævner. Kat. 3 ponyer Både pony og rytter skal sammen eller hver for sig i sværhedsgrad 3 ved C-stævner eller B-stævner: - enten mindst 3 gange have opnået mindst 64 % - eller mindst 1 gang have opnået mindst 67 %.

  • #3   21. apr 2015 nadia og mr. Bento: vil det sige at hvis jeg til et tilfældigt C-stævne rider en LA6 og PRI, og får 69% i en af dem, er jeg så blevet b-rytter og min pony b-pony? Eller er det kun inden for en kvalifikationsperiode? Og hvornår er kvalifikationsperioden og hvordan ved jeg om jeg er med til et stævne med kvalifikationsperiode? Og skal jeg selv holde styr på hvor mange gange jeg rider LA6, PRI eller højere og så hvis jeg har opnået over 66% 3 gange, kan jeg så bare kalde mig selv for b-rytter? Eller bliver der holdt styr på det på en måde? smiley håber det er til at forstå. PS- min pony er 1'er:)

  • #4   21. apr 2015 Spørgsmål 1) Ja, så er du B-rytter og din pony B-pony smiley
    Spørgsmål 2) jeg kender ikke nogle kvalifikationperiode, jeg mener at det er bare til et hvilken somhelst C-stævne, man rider smiley
    Spørgsmål 3) Ja, hvis du har redet det du skal i La6 eller højere så er du B-rytter.
    Man kan jo altid se resultater på drf go, nu rider jeg ikke selv landsstævner, men du skal ihvertfald selv holde styr på hvor mange gange du mangler/ har opnået smiley
    Håber du forstår det og hvid du har flere spørgsmål så skriver du bare smiley


  • #5   21. apr 2015 Det er rigtig godt, tusind tak! smiley men så det bliver ikke noget officielt at man bliver b-pony og rytter? Så når man har har opnået de procenter i de klasser, så kan jeg bare selv sige at jeg er b-rytter? smiley

  • #6   21. apr 2015 Ja, så kan du selv sige det smiley Tror ikke der står nogen steder at man er B-rytter, men man kan jo altid kigge resultaterne på drf go om man så har opnået det man skal smiley

  • #7   21. apr 2015 Okay tak for svar!! smiley :-) smiley

Kommentér på:
Hvordan bliver man B-ekvipage? (Dressur)

Annonce